Gå til innhold
Arkivverket

[#80302] Østfold:Oppslag i 'Norges Bebyggelse' evt. 'Norske Gårder'


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Forsøkjer med meir eller mindre hell å spora Karl Johansen.Lenke til tema: [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=79298&sok=mariann>Lenke stokken&nr=4&antinnlegg=34&startnr=&antall=&spraak=n#ankerDet kan sjå ut som (i dei tema som er lenke til her)at det er ikkje Norges Beb. for Østfold, men kanskje det er Norske Gårder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Brekke

Kirker og kirkegods i Berg, Smaalenene, med en gaardshistorie. Af Ivar Sætrang (utgitt 1915): Side 214 og 215: Kjeøen : Denne fordums ø er som følge af landets stigning landfast, og det visstnok for længe siden. Den er naturligvis udskilt af Svalerød og nævnes dom eget bruk først i 1723..... Udskilt er: 1 Fagervik..., 2 Fjeldhytten..., 3 Sildebogen, skylds. 1895 og afhændet til fisker Edvard Baadstø, som har bygget og bor der. mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar, dette var spennande!Tenkte ikkje på å ta med _kvifor_ eg spør etter Edvard el Anton Båtstø i forb. med at eg faktisk leitar etter Karl Johansen.Men det er avdi at ein kar eg snakka med på tlf. fortalde at Karl sin far/pleiefar/stefar (han visste ikkje) og Karl sjølv hadde vore på garden til foreldra hans og gjort ein jobb, 'for ein mannsalder sidan'.Karl brukte Båtstø som mellomnamn då han vart konfirmert i Ingedal i 1921.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

...pleiefaren/stefaren skal ha heitt Anton, men eg undrast på om karen hugsar feil, at det var Edvard Båtstø han heitte, men veit ingen ting, men som me ser over, så _kan_ det faktisk vera slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Her er vigsla til edvard og anna, her står det Baadstø, men når dei to yngste barna vert fødd står det Risøen, hmmmm, er det nokon som er lokalkjende her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Når eg ser nærare på det som står ved dåpane til dei to yngste, så trur eg det må vera Kidøen, veldig merkeleg K, men då vert det iallfall ei slags meining. Kjeøen=Kidøen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Fann klokkarboka for Berg/Berg/Asak, der står det heilt tydeleg Kidøen, så då er det nok ein lokal (preste?) variant av Kjeøen, som Egil Brekke viser til i (2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.