Gå til innhold
Arkivverket

[#80327] Skjelstadmarka. Stjørdal. Hvilken kirke brukte di?


Gjest Per Sørdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Sørdal

Jeg leter etter Jon Raaen f 1920 Skjelstadmarka. Foreldre. Hågen H. Raaen f 1872 og Gjertrud Børseth. Takker for hjelp. mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Ann-Mary. Tusen takk. Har leita gjennom det du sendte, men kan ikke finne Jon. Da er det ikke annet håp enn å håpe at noen av etterkommere skulle sitte inne med opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest terje gillesen

går ut ifra at du har sjekket stjørdalsboka... men den kom vel ut sist på 30 tallet... så den er kanskje for gammel. men kanskje du kan se i norges bebyggelse? som kom ut på 50 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Annar Tangen

John Hågensen Raaen står omtalt i bind V del I side 674 av Stjørdalsboka. Kjell Petterson bor i Stjørdal sentrum.V.h. Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Terje og Odd. Tusen takk. Dette var overraskende godt nytt. Jeg skal få tak i boka og så har jeg jo også Kjell Petterson i bakhand. Hadde stort sett gitt opp, men nå er det blåst liv i letingen etter John. mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terje gillesen

du Per..... finnes det bygdebøker for hamarøy? har mange hull i forskningen her....særlig før 1766. vet du forresten om johannes pedersen nordvaag gift 1816 med olava gillesdt. kan være johannes pedersen født 1793 kalstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Utdrag fra lenken: 11. PEDER OLSEN (1758-1820) fra Hestbakk 6 (Ole Pedersen) g1792m ELEN SIVERTSDTR (1757-1832), enke etter Johannes Olsen Kalstad BARN: 1. Johannes Pedersen f. 1793 gm Olava Gillesdtr og bosatt Nordvåg. Eide en del av Kalstad (9mrk) som ble utlagt til ham ved skifte etter kona i 1835.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Ann-Mary. Tusen takk. Det var jo Terje Gillesen (13) som skulle ha takket deg, det gjør han nok når han for se dette. Jeg har sendt han en email. Jeg husket ikke med det samme at Hamarøy kommune har lagt ut slektlister som jeg har benyttet meg av mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.