Gå til innhold
Arkivverket

[#80329] Elen Oline Rasmussen, f. i Bergen 1815, busett Stavanger 1900 - lagnaden hennar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Gurine Iversen, sjukepleiar, døydde ugift i Bergen 1.12.1900. Dødsmeldingi hennar (http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27889/94) syner at ho mellom anna etterlet seg ei søster:''Oline. gift med skipper Rasmussen, Stavanger''Sanningi slik eg har funne, er:Elen Oline Iversen, fødd i Bergen 5.7.1815, gifte seg i Bergen 27.12.1840 med styrmann Lars Rasmussen frå Rosnes på Rennesøy, døypt på Rennesøy 25.6.1815. To born er nemnde:* Lars Iverin, fødd i Bergen 1842* Eline Bergitte, fødd i Bergen 1844FT1865 syner enkja Elen Rasmussen, lysestøypar, busett i 24-124 i Bergen. Dotteri Eline bur heime.Eg ser ikkje noko meir til desse borni i Bergen, og eg ser heller ikkje noko til mor deira i seinare folketeljingar enn 1865. korkje i Bergen eller i Stavanger!Kvar kan det ha vorte av Elen Oline Rasmussen?Og kva skjedde med mann hennar. Lars Rasmussen??Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Lars J. for spennande innlegg! Dette ser jo so absolutt ut som ''våre'' folk i skipslistene for Quebec frå 1868, men merkeleg er det då at dei ikkje er å sjå i nokon av folketeljingane frå Amerika! Kan dei vera komne attende etter kort tid og då busett seg i Stavanger?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.