Gå til innhold
Arkivverket

[#80355] Aaste Marie Olsdatter Bamble/Telemark.


Gjest Solveig Kristine Westgård
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Kristine Westgård

Hei.Jeg kan ikke finne spor etter denne dama heller. Hun hører til min fam.Aaste Marie Olsdatter født 6-12-1849 døpt 25-12-1849 i Bamble kirke.Far: Ole Tellefsen. Mor: Maren Kristine Larsdatter.Hun er konfirmert 9-10-1864 i Bamble kirke.Hennes far druknet i 1876, da flyttet hennes mor til ei annen datter i Brevik. Men Aaste Marie kan vi ikke finne hvor ble av.MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Kristine Westgård

Hei.Jeg tror det er henne. Men hvor er hun på 1900 tellina? Hvis hun lever, det blir ikke lett å finne ut.MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Kristine Westgård

Ja, det kan være en mulighet her. Det hadde vært moro, å finne ut hvor det ble av henne.MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Kristine Westgård

Denne Marie Olsen,gifta seg mulig rundt 1887 -1888. Siden sønnen ble født i 1888.Der står det vel navnet på faren hennes. Hilsen Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Kristine Westgård

Hei.Denne dama er ikke lett å finne spor etter. Men tusen takk for hjelpa CARSTEN, vi har prøvd å finne spor etter henne.MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.