Gå til innhold
Arkivverket

[#80357] Knut Olson Bjelkevig, fødd Skåtøy 1872 -til Amerika 1904 -gift med Anna Camilla?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Knut Olson Bjelkevig, fødd i Skåtøy 13.8.1872, son av sjømann Ole Knutson Bjeølkevig og Inger Jacobsdotter (Lenke), skal ha gift seg i Noreg, truleg i Kragerø(?) kring 1900 (eg finn ikkje at vigde for Kragerø er skanna...!) med:Anna Camilla f. Johannessen, fødd i Bergen 1872.Ifølgje FamilySearch fekk dei to born i Kragerø:* Solveig Ingrid, fødd 19.11.1901* Alfred Inghart, fødd 1.4.1903Knut Olson Bjelkevig utvandra i 1904 via Kristiansand til Brooklyn, NY, og i 1905 følgde Anna Camilla og dei to borni frå Bergen.~~~~~~55641 Bergen 2209-1905 Sept. 6 Anna Camilla Bjelkevig f gift Skibsførers Hustru 1872 33 Bergen Kragerø Amk New York? Brooklyn Penge Reiser til sin mand derover Husmoder Manden i Amerika Amerikan55642 Bergen 2210-1905 Sept. 6 Solveig Ingrid Bjelkevig f Forr Børn 1901 4 Kragerø Kragerø Amk New York? Brooklyn Penge Amerikan55643 Bergen 2211-1905 Sept. 6 Alfred Inghardt Bjelkevig m Forr Børn 1903 2 Kragerø Kragerø Amk New York? Brooklyn Penge Amerikan~~~~~~I 1914 var Anna Camilla ein tur heime poå vitjing, då med eitt tredje barn fødd i Amerika:~~~~~~79133 Bergen 817 1914 April 10 Anna Bjelkevik f g Snekkers Hustru 1872 42 Bergen State of New York Amk Brooklyn N York Nei Været hj på besøk Husmor US Citizen Norske Amerika L 379134 Bergen 818 1914 April 10 Solveig Bjelkevig f Forriges Børn 1902 12 Kragerø State of New York Amk Brooklyn N York Nei Barn US Citizen Norske Amerika L 379135 Bergen 819 1914 April 10 Kitty Bjelkevig f Forriges Børn 1907 7 Brooklyn State of New York Amk Brooklyn N York Nei Barn US Citizen Norske Amerika L 379136 Bergen 820 1914 April 10 Alfred Bjelkevig m Forriges Børn 1903 11 Kragerø State of New York Amk Brooklyn N York Nei Barn US Citizen Norske Amerika L 3~~~~~~I amerikanske kjelder ser eg at Sylvia Olsen Bjelkevig i 1927 var ein tur til Oslo og attende til Brooklyn, NY, men bortsett frå det, kan eg ikkje sjå noko meir til denne huslyden, korkje i Noreg eller i Amerika!Eg er særleg oppteken av identifikasjon av Anna Camilla. Ho vert oppgjevi fødd i Bergen i 1872, men den einaste Anna Camilla fødd i Bergen mellom 1871 og 1891 er ei Anna Camilla Andersen, fødd 28.11.1872. Ho vart farlaus i 1874 og morlaus i 1878 og vart visstnok oppali hjå ein Johannes Axelson Taquam frå Haus. Kanskje vart ho difor kalla Johannessen??Dersom dette syner seg å vera riktig Anna Camilla, er eg sjølvsagt svært interessert i fleire opplysningar om lagnaden deira!Kunne endå den vigsli finnast...?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg meiner eg har funne att eldste dotteri til Knut og Anna Camilla: Her er frå dødsregisteret i Florida:~~~~~~Name: Sylvia I BirkenlundDeath Date: 29 May 1984County of Death: Saint JohnsState of Death: FloridaAge at Death: 82Race: WhiteBirth Date: 19 Nov 1901~~~~~~Av trygderegisteret går det fram at ho før hadde butt i New York State! Mann hennar var visstnok ein Andrew Emil Birkenlund, fødd i Noreg 26.8.1903. Han døydde i Palm Beach, FL 26.3.1980.Men om dette er ''rett'' huslyd får me ikkje sikkert greie på før vigsli til Knut og Anna Camilla kan finnast i Kragerø eller omegn...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Odd Brede for kjempeflott innlegg!Då føler eg me er eit skritt nærare ei stadfesting av identiteten til Anna Camilla!!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kerstin Thorsen

Vet ikke hva du trenger av opplysninger, men jeg kan opplyse at Knud og Anne Kamilla Andersen fra Bergen ble gift 27.12.1900.Ole og Inger ble gift 19.1.1872.Jeg har flere opplysninger om Ole og Inger hvis du trenger det.Hilsen Kerstin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Aabøe

Her er hva jeg finner i annotasjonsrullene:RULL6A.TXT 1/1 160.2 kb Side: 278 Patent nr. 2807 Navn: Knut Olsen Knudsen Bjelkevig Overført fra Annotationsrull no. 1638 Oppholdssted: Bjelkevig Født: 13.08.1872 i Skaatø Foreldre: Sømand Ole Knudsen og Inger Jacobsdatter Første påmønstring: 14.05.1891 Siste påmønstring: 21.03.1904 Siste avmønstring: 09.05.1904 Styrmand: 18.03.1897. Reisetillatelse: 03.06.1904.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kerstin og Gunnar for spennande innlegg frå sist veke, som eg diverre har oversett fram til i dag!Særleg høyrest det interessant ut at du Kerstin tydeleg har god kjennskap til denne huslyden(?)Det som eg ønskjer meg, er fleire opplysningar om Knut og Anna Kamilla, slik som:~~~~~~~~* Vigselsstaden 27.12.1900? (Eg er særleg nysgjerrig på å få greie på korleis bruri der er omskrivi med omsyn til jentenamn og farsnamnet...)* Dato og stad for dødsfallet til Knut Olson Bjelkevig?* Date og stad for dødsfallet til Anna Kamilla Bjelkevig?* Kvar budde Knut og Anna Bjelkevig etter 1905?* Kva yrke hadde Knut Bjelkevig etter 1905?* Kan det stadfestast at Knut og Anna Kamilla berre fekk dei tre nemnde borni, og ingen fleire?~~~~~~~~Nok ein gong; hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerstin Thorsen

Regner med at det er Anna som bor hos Knuts familie i Bjelkevik i 1900.Siden de drar til i Brookklyn i 1905, får en datter der i 1907 og er hjemme på besøk i 1914, regner jeg med at de bodde der etter 1905. Adressen i Brooklyn blir kanskje litt vanskeligere å finne.Jeg kan ta en tur på menighetskontoret for å sjekke om de ble gift i Kragerø.Mulig jeg har et bilde av barndomshjemmet på Bjelkvik. Det er flere eiendommer på Stabbestad som heter det samme. Etter at Ole og Inger døde ble eiendommen solgt i 1924 til familien Wickstrøm. Tror de fortsatt står som eiere.Kerstin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kerstin for nytt spennande innlegg!Jau, når eg ser på FT1900 (Lenke), so er det nok ''vår'' Anna som i 1900 bur hjå foreldri hans Knut som ''losjerande''. Eg lurer nok litt på korleis ho hamna der frå Bergen...?Jau, det hadde vore svært so bra, Kerstin, om du kunne finna vigsli deira i Kragerø (eller i Skåtøy)...Finst det kanskje skyldfolk av Knut i Kragerø (eller på Skåtøy) som veit noko om lagnaden til Knut og Anna? Merkeleg nok er det ikkje noko å sjå til dei i amerikanske folketeljingar nokon stad! Det er berre den eine dotteri Solveig ''Sylvia'' me finn att som gift med Andrew Emil Birkenlund...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerstin Thorsen

Mulig du vet det men, jeg kan opplyse at Knuts bror Johan Theodor Bjelkevik f.1883 var gift med Jensine f.1881. De bodde på Bjørnsborgbakken 93. som i dag er Bjørnsborgbakken 44. Johan drev elektrisk forretning i Storgata.Han døde 6.8.1971.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

1910 United States Federal CensusName: Konrd OlsenAge in 1910: 37 [36] Estimated birth year: abt 1873 [abt 1874] Birthplace: Norway Relation to Head of House: Head Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Spouse's name: Anna Olsen Home in 1910: Brooklyn Ward 8, Kings, New York Marital Status: Married Race: White Gender: Male Year of Immigration: 1904Household Members: Name Age Konrd Olsen 37 [36] Anna Olsen 37 Solvey Olsen 8 Alfred Olsen 6 Agnes Olsen 3 Johan T Olsen 26Knud er tolket som Konrad. Gift i 9 år. Knud imm 1904, Anna, solveig og Alfred i 1905. Knud er carpenter. Johan T. imm. i 1906 (er dette broren?). Johan er elektriker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerstin Thorsen

Hanne spør om Johan T. i 1906 er broren.Og det stemmer med opplysningene fra listen med emigranter som reiste fra Oslo.Oslo 1906 22.03.1906 23.03.1906 Johan Theodor Ols. Bjelkevig m ug tekniker 22 Skaatø New York.Kerstin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kerstin for nye innlegg!Jau, eg har e-post som lyder: lars.e.oyane@sdsl.noEg ventar i spenning...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg oppdaga i dag at eg har gløymt å takka Hanne Line for spennande innlegg om denne huslyden i FT1910. Difor følgjer takken her og no!Særleg interessant var det at huslyden i 1910 skreiv seg OLSEN! Kanskje det er orsaki til at me ikkje finn denne huslyden att etter 1910, bortsett ifrå dotteri Solveig ''Sylvia''?Kanskje dei ''dukker opp'' einkvan stad i 1920 og/eller 1930?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Det er vel disse i 1920. Anna er blitt enke.1920 United States Federal CensusName: Anna K Olsen [Anna R Olsen]Home in 1920: Raritan, Middlesex, New JerseyAge: 47 Estimated birth year: abt 1873Birthplace: NorwayRelation to Head of House: Self (Head) [Head]Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: NorwayMarital Status: Widowed [Widow]Race: White Sex: FemaleHome owned: OwnYear of Immigration: 1903Able to read: Yes Able to Write: YesHousehold Members: Name AgeAnna K Olsen 47 Sylvia E Olsen 18 Alfred E Olsen 16 Agnes K Olsen 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Og her i 1930:1930 United States Federal CensusName: Anna OlsenHome in 1930: Richmond, Richmond, New YorkAge: 57 Estimated birth year: abt 1873 Birthplace: Norway Relation to Head of House: Head Race: White Rent/home value: Own. 5.000 USDAge at first marriage: 27Household Members: Name AgeAnna Olsen 57 Sylvia Olsen 27 (sales girl, dept. store)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kurt for kjempeflott innlegg! Med desse opplysningane gjekk eg til dødsfallsbasen for New York City, NY, og eg reknar med det er dødsfallet til Knut Olsen me har her, 14.11.1916 i Brooklyn: [url="http://www.italiangen.org/NYCDeathresults.asp?kind=exact&Esurname=olsen&Efirst=Knu&StartYear=1910&EndYear=1920&B1=Submit>Lenke (sjølv om alderen ikkje stemmer heilt...)Då er det kanskje meir tvil om det er Anna Camilla som døydde på Manhattan 8.3.1936, 62 år gamal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerstin Thorsen

Lars skriver i innlegg 7 at han lurer på hvor de ble viet.Her kommer det som står i protokollen for Kragerø kirke. Viet 27.12.1959 Knut Olsen styrmann f.13.8.1872 bosatt i Bjelkevig og Anna Kamilla Andersen f. 28.11.1872 i Bergen Knut er konfirmert 1887 i Skaatø kirke Anna Kamilla er konfirmert 1888 i Korskirken i Bergen.Knuts far er sjømann Ole Knudsen og Anne Kamillas far er Ole Johan Andersen.Forlovere var Ole Knudsen og L. Danielsen, byggmester i Kragerø Det er lyst for de i kirken den 26.12.1900.De ble viet på kontoret den 27.12.1900.Når Anne Kamilla står til konfirmasjon blir fødselsdatoen bokført som 28.11.1873. Kildeinformasjon: Bergen fylke, Korskirken, Ministerialbok nr. C 5 (1880-1892), Konfirmerte 1888, side 134. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7127&idx_id=7127&uid=ny&idx_side=-134>LenkeMen i dåpsprotokollen står det 28.11.1872. Hun er tvilling med Unni Ovidia. som dør 26.9.1873 Dåpen nr. 165 tvillingsøsteren nr.166 Kildeinformasjon: Bergen fylke, Korskirken, Klokkerbok nr. B 6 (1869-1874), Fødte og døpte kvinner 1872, side 198. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kerstin for opplysningane om vigsli frå kyrkjekontoret i Kragerø, som eg fekk, medan eg var på ''utflukt'' til Middelhavet. Denne vigsli stadfester jo opplysningane me alt var komne fram til om opphavet hennar, so no er me 100% sikre!No sit eg berre att med spørsmåli om dødsfalli i Amerika for Knut og Anna Camilla... Knut har eg vel ''i boks'' (jmf. innlegg #18), men kva med Anna Camilla?Eg har skrive til bygdebokskrivaren, men har ikkje enno noko svar derifrå...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.