Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Øystein Andersen

[#80378] Nybråten i Sør-Aurdal i Valdres

Recommended Posts

Gjest Øystein Andersen

Søker etter forfedrene Til:Arne Nybråten f. 1872 Inger Hansen f. 1874De ble viet den 7-11-1895 i Sør-Aurdal i ValdresP/S ønsker kun opp lysner om deres forfedre.Hilsen Øystein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Ved vielsen deres står ihvertfall fedrenes navn nevnt. Det er jo en begynnelse..... Lenke Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Øystein Andersen

takk til Elsehar kommet ditt jeg ogsåtrenger hjelp for å komme vider bakkoverMvh Østein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Hansen

Hei.Det er alltid lurt å legge ut lenke til det en har funnet, for da er det lettere for andre å hjelpe til. 1900-tellingen: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=65&filnamn=f00540&gardpostnr=262&personpostnr=1563#nedre>LenkeHer er Arnes dåp i 1872: Kildeinformasjon: Oppland fylke, Bagn i Sør-Aurdal, Klokkerbok nr. 5 (1866-1893), Fødte og døpte 1873, side 23. Permanent sidelenke: Lenke (nr. 60)I de to ekstra kolonnene skriveren har laget, står det at far, Even Arnesen, er 34 år og mor, Anne Maria Olsdatter 24 år og 4-tallet foran tolker jeg som at de har vært gift i fire år.De ble viet 22. jan. 1869: Kildeinformasjon: Oppland fylke, Bagn i Sør-Aurdal, Ministerialbok nr. 5 (1849-1876), Ekteviede 1869, side 194. Permanent sidelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Lunde

For å unngå dobbeltarbeid opplyser jeg om at det samme spørsmålet ligger på DIS Slektsforum Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Hansen

Hei igjen, Øystein og Bjørg :-)Jeg ser det har kommet inn masse opplysninger på DIS, så da kan vel denne tråden avsluttes, regner jeg med.Mvh Anne-Lise

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Øystein Andersen

Saken av slutta, takk for all hjelpMvh Øystein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.