Gå til innhold
Arkivverket

[#80378] Nybråten i Sør-Aurdal i Valdres


Gjest Øystein Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Andersen

Søker etter forfedrene Til:Arne Nybråten f. 1872 Inger Hansen f. 1874De ble viet den 7-11-1895 i Sør-Aurdal i ValdresP/S ønsker kun opp lysner om deres forfedre.Hilsen Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei.Det er alltid lurt å legge ut lenke til det en har funnet, for da er det lettere for andre å hjelpe til. 1900-tellingen: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=65&filnamn=f00540&gardpostnr=262&personpostnr=1563#nedre>LenkeHer er Arnes dåp i 1872: Kildeinformasjon: Oppland fylke, Bagn i Sør-Aurdal, Klokkerbok nr. 5 (1866-1893), Fødte og døpte 1873, side 23. Permanent sidelenke: Lenke (nr. 60)I de to ekstra kolonnene skriveren har laget, står det at far, Even Arnesen, er 34 år og mor, Anne Maria Olsdatter 24 år og 4-tallet foran tolker jeg som at de har vært gift i fire år.De ble viet 22. jan. 1869: Kildeinformasjon: Oppland fylke, Bagn i Sør-Aurdal, Ministerialbok nr. 5 (1849-1876), Ekteviede 1869, side 194. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei igjen, Øystein og Bjørg :-)Jeg ser det har kommet inn masse opplysninger på DIS, så da kan vel denne tråden avsluttes, regner jeg med.Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.