Gå til innhold
Arkivverket

[#80391] Noen med gode eller dårlige erfaringer når det gjelder DNA-testing her?


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiJeg holder på med et prosjekt når det gjelder DNA-testing innen slektsforskning.I den forbindelse ønsker jeg kontakt med de av dere som har erfaring med dette. Om det er gode eller dårlige erfaringer spiller ingen rolle.Jeg kan kontaktes direkte på (low1954(alfakrøll)gmail.com), eller på tlf: ni-åtte-null-fire-tre-ni-to-treMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronny Rismyhr Haugen

Jan Myhrvold holder foredrag om det skogfinske DNA-prosjektet på Elverum bibliotek onsdag 8. september kl. 19.00. Åpent for alle. Sikkert noen erfaringer å plukke opp der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Ingmar (2)Jo jeg er klar over den, og nå har jeg søkt medlemskap her Lenke. Det kan sikkert være noe interessant der også.Ronny (3)Takk for info. Jeg kjenner Jan M., så hvis jeg rekker det kommer jeg til Elverum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning Andersen

Oversikriften etterspør folk med gode eller dårlige erfaringer når det gjelder slektsforskning. I første innlegg sier du at du ønsker kontakt med disse.Ja, jeg har testet for Dna-analyse og gjort mine erfaringer. Jeg er også 'medlem' av den nevnte Googlegruppen - men nei, jeg betakker meg for å bli en del av en ny bok på Websiden din. Om det er det du mener med 'å samle erfaringer fra de som har latt seg teste.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HenningHar jeg nevnt 'ny bok'??Kan du ikke være voksen nok til å ta kontakt med meg direkte for å gi uttrykk for dine stadige sure oppstøt, så kan du la tastaturet hvile her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning Andersen

At du velger å karakterisere min begrunnede skepsis og undring til 'sure oppstøt' får stå for din regning.Jeg feilregnet kanskje noe ved at jeg trodde du ville videreføre innsamlingen av denne informasjonen til å ville publisere noe. Og da ber jeg pent om unnskyldning for denne feiltakelsen. Men hva skal du med denne infoen da? Noe skal du vel gjøre med den? (fra en som prøver å holde seg saklig og ikke velger andre strategier).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HenningJeg skriver i innlegg 1 at jeg ønsker kontakt med de som har latt seg DNA-teste i i forbindelse med slektsforskning, og deres erfaringer med det.Jeg ber også at de som vil dele erfaringene med meg ta kontakt med meg direkte. De som har gjort det, og de som vil gjøre det vil selvfølgelig bli informert om hvorfor.Opplysningene jeg får blir selvfølgelig ikke misbrukt på noen som helst måte, og de vil aldri bli verken publisert eller gjort tilgjengelig for andre uten samtykke fra innsender.Denne tråden er ikke ment for diskusjon. Det kan gjøres direkte med meg (adr står i innlegg 1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.