Gå til innhold
Arkivverket

[#80404] USA Census 1900 - er Edvard Langlo å finne der?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Edvard Andreasson Langlo frå Stranda, MR, f.1878, var i USA frå 1898 til 1902. Er det muleg å finne han i 1900-census? Eg har ikkje informasjon om kvar han var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Her er en kar som er født i juni 1879, kan det være ham ? (Går ut fra du har fødselsdatoen hans fra kirkeboka).1900 United States Federal CensusName: Edward Langlo Home in 1900: Township 3, Santa Barbara, California Age: 20 Birth Date: Jun 1879 Birthplace: Norway Race: White Gender: Male Immigration Year: 1896 Relationship to Head of House: Head Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: NorwaySpouse's name: LouiseMarriage Year: 1899 Marital Status: Married Years Married: 1 Occupation: Farm labourerHousehold Members: Name AgeEdward Langlo 20 Louise Langlo 21 Thura Langlo 2/12 Suzie Jacobson 27 Ross Jacobson 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

'Min' mann skal vere fødd i 16.mai 1878. Han har eit barn i Norge i 1898 som han lagde før han reiste, så 1896 er nok for tidleg immigrasjonsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Ankomst New York, USA:New York Passenger Lists, 1820-1957Name: Edw A LangloArrival Date: 26 Mar 1898Birth Year: abt 1879 Age: 19 Gender: Male Ethnicity/Race­/Nationality: Norwegian Port of Departure: Southampton, England Port of Arrival: New York, New YorkShip Name: St Paul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Kan han ha vært i USA i 1910 allikevel ?1910 United States Federal CensusName: Edward Langlow Age in 1910: 30 Estimated birth year: abt 1880Birthplace: Norway Relation to Head of House: BoarderFather's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: NorwayHome in 1910: Silverton, San Juan, ColoradoMarital Status: Married Race: White Gender: MaleYear of Immigration: 1898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Han var bort fleire turar - utreisa i 1907 har eg funne -8097 287 Marts 21 1907 Edvard Andreassen Langlo m 1878 g Stranden Stenarbeider Hv. Caven, Californien a. Fripas NeiHan hadde då kone og born i Norge -same kvinna som han fekk barn med i 1898, før dei var gifte - og det kan tenkjast at han var i USA heilt til 1910.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Edward finner jeg i Ellis Island- basen i 1907. Der står det at han hadde bodd i California i 1898, og Klondyke i 1904. Reisemål i 1907 var Denver, Colorado. Han står også oppført som gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Og i 1898 reiser han sammen med en Peter Chr. Langlo, 18 år, de reiser til en onkel i Santa Barbara i California. Da er han ugift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ja, eg har fått bekrefta at han var vekke heilt til ca 1912-3, og at han var i Colorado, så det er nok rett mann i 1910-census. Men er litt meir i tvil om 1900-mannen, sidan der står immigrasjonsår 1896 og sidan han tydelegvis er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Men i 1910 bor Edward og Louise fortsatt i California, da står han som Edward J. Langlo, så da er det neppe han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

No har eg fått opplysningar frå utvandrarsoga for Sykkylven, og der står at han reiste til California i 1898 og arbeidde på fruktfarm i 2 år, og at han så reiste vidare til Klondyke på gullgraving og var der til han reiste heim i 1902. Han kan kanskje ha vore på flyttefot i 1900?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ja, det var ein tanke! Klondyke ligg vel i Alaska og då reiser du sikkert gjennom Canada på vegen dit frå California.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Sidan han tydelegvis ikkje er å finne i 1900 får eg nøye meg med 1910-tellinga - er det muleg å legge ut 'image'et her eller sende det direkte til meg, aasers@c2i.net ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Mange takk! Dette er heilt flott. Eg har opplysningane om Edvard sitt liv etter at han kom heim, det er berre desse fyrste amerika-åra eg hadde lyst å få belyst litt, og dette får holde.Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.