Gå til innhold
Arkivverket

[#80412] Militærleir rett etter 2.verdenskrig i Norge


Gjest Gunn Huglen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Jeg lurer på om noen her kan hjelpe med hvor denne militrærleir lå . Har fått opplyst at bildene skal være tatt i årene rett etter 2. vedrenskrig. LenkeVet ikke om kopier av bildene kan vises i denne lenke, men prøver.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg ser at det går å få forstørret bildet av militærleiren fra vedlegget i 1. mail her?Kan hende noen har et svar her likevel, selv om bildet ikke burde være presentert på denne måten :-(Stygg flause av meg.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Tror ikke noen kan se det bildet, nei. Lagre bildet et eller annet sted på pc-en din, for eksempel på skrivebordet, og klikk deg fram til det via 'bla gjennom'-knappen som du finner nederst i det grå feltet under meldingsteksten du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Takk for rådene her! Jeg prøvde med lagring som Per Helge foreslo, men det gikk ikke så bra.Godt at ikke bildet fra mailen kom med her. Ikke hyggelig å legge ut bilder av nålevende , selv om det kun var egen familie.Kan hende bildet var for stort. Får se om jeg greier å forminske før jeg prøver igjen.Takk for hyggelig hjelp av dere!Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg skal be vedkommende som sendte meg vedlegget om å legge inn bildene fra sin datamaskin. Kan hende det vil fungere bedre?Takk igjen til dere gode hjelpere her.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Solli

Jeg fikk en invitasjon til å logge meg på hotmail via en annens adresse, som var oppgitt. Synes nesten det er skummelt. Selv har jeg ikke hotmailadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Solli

Jeg fikk en invitasjon til å logge meg på hotmail via en annens adresse, som var oppgitt. Synes nesten det er skummelt. Selv har jeg ikke hotmailadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.