Gå til innhold
Arkivverket

[#80525] Gustav Hansen f.1870 Ullensaker


Gjest Eileen Moen Arndt
 Del

Recommended Posts

Gjest Eileen Moen Arndt

Søk oplysningen om Gustav Hansen Stensbod som var født desember 2, 1870 kanskje på ullensaker. Mange takk . Eileen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Gustav ble ikke født og døpt i Ullensaker, men i nabokommunen NES på Romerike, og døpt i Udnes kirke 8 januar 1871 med far Hans Olsen Stensbodding og mor Gina Gulbrandsdatter:Her er han som nr 5 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Hei. Hvis familien bodde i Nes 1875,er de nok ikke med på den tellingen. Finner ikke Nes blant kommunene som er med på 1875-tellinga for Akershus,desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eileen Moen Arndt

Takk, Anne for hans foreldrene giftet. Jeg har ikke fin dette. Jeg ikke fin dem på 1875 telling. Er Næs ikke på de samme fylke på 1875 er det var på 1865?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Nes er en kommune i Akershus fylke, men i FT 1875 er ikke Nes registrert (digitalisert) her på Digitalarkivet, i likhet mad mange andre kommuner i Norge.FT 1875 for Nes kommune ligger i øyeblikket som papirutgave i Riksarkivet i Oslo skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.