Gå til innhold
Arkivverket

[#80529] besteforeldre til Helge Hansen Ilgutu f. 1872


Gjest Anne Sollman
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Sollman

Helges foreldre var Hans Jørgensen f. ca 1743 og Johanne Olsdatter f. ca 1757. De ble viet 25.03.1779 (trolovet 26.01.1778. Helge hadde en tvilling, Ole, som nok døde siden det dukker opp en ny Ole i 1786. Kan noen hjelpe med å spore opp foreldrene til Hans og Johanne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Sollman

Hei Astrid, du har så rett. Problemet er å finne besteforeldren, altså foreldrene til Hans Jørgensen og Johanne Olsdatter. Har mange navn på faddere til barna, men får det ikke til å henge i hop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Sollman

Takk Øyvind. Finner Hans Jørgensen og Johanne Olsdatter i FT 1801, da er Hans 58 år, litt for gammel til å være født 1746, men det kan jo være litt rundt regnet. Litt pussig at kona og mora begge har samme navn? Denne må jeg tygge mer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erik Hansen

Hei Ta kontakt med meg på jerikh alfakrøll hotmail dott com , så skal du få ei mailadresse du får de svara du kan få om aner i Rakkestad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Østhus

Til Anne Sollman.Jeg har nok svart en del på tema nr.80528 som også er den samme etterlysningen.Beklager det hele.Mvh. Magne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.