Gå til innhold
Arkivverket

[#80560] Søker opplysninger om ekteparet Peder Andreas Berg og Dina Dankertsen f. 1877


Gjest Kenneth Bratland
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Peder Andreas Berg f. 1882 i Bergen g. 1905 m. Dina Dankertsen f. 1877 i Gaular Han var sønn til Anders og Kristiane Bergitte Berg i Bergen. Hun var datter til Reinert og Bergitte Dankertsen i Gaular, senere Årstad i Bergen. Peder Andreas var fabrikkarbeiderBarn:a. Rikke Benedicte f. 1910 i Salhus: LenkeEtter 1910 forsvinner ekteparet fra Salhus uten at jeg hvar klart å finne dem igjen. Mest sannsynlig har de fått flere barn.Håper noen kan hjelpe meg med å finne flere opplysninger om dem. Har sett i gravminnene til DIS uten å finne dem der.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Datteren Rikke Benedikte er konfirmert i Årstad kirke 10. mai 1925, men jeg finner ikke hennes foreldre død i Årstad eller Storetveit.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Dina døde i 1958 i Bergen: LenkeBarna:a. Amanda Dorthea f. 1906 i Bergen d. 1986 g. m. Olav Reimers f. 1903 d. 1985. Bosted: Bergenb. Rikke Benedikte f. 1910 i Salhus d. 1991 g. m. Bjarne Ellertsen f. 1892 d. 1983. Bosted: BergenDermed er problemet mitt løst.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.