Gå til innhold
Arkivverket

[#80609] MyHeritage, Family Tree Builder


Gjest Per Pedersen Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Pedersen Hansen

Er det noen på dette forumet som har erfaring med dette slektsprogrammet, MyHeritage, om det er bra eller dårlig? Fant det tilfeldigvis på Internett, der skrøt de litt av det, at det enkelt å bruke, oversiktlig, og at det er på norsk. Tenkte muligens å legge det inn selv, men ville gjerne høre andres erfaringer først, av de som kanskje har brukt det en stund. Mvh. P. P. Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Hvilket program du velger å bruke er veldig opp til en selv. Jeg har en tidligere kollega som bruker dette programmet og liker det meget godt, selv synes jeg ikke noe om det. Derfor burde du laste ned demoer av noen ulike program, også dette og prøve dem med å legge inn en del personer og se hvilket du selv foretrekker.Bruk linken over og gå inn og titt på ulike program, og finn ut hvilket du liker best.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Den programoversikten er vel utadert for de fleste av programmene. Synd den ikke er oppdatert lenger. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Pedersen Hansen

Hei og takk for svar. Har nå prøvd MyHeritage. La inn personer og opplysninger. Men jeg ble ikke fortrolig med programmet, selv om jeg legger inn datoer på den vanlige måten, vises det på den engelske måten: mm.dd.åå i skjermbilder og rapporter. Er for mye fram og tilbake for å registrere opplysninger. Får holde meg til Legacy, det er mye enklere å bruke, trenger ikke å være data ekspert med det programmet. Mvh P.P. Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.