Gå til innhold
Arkivverket

[#80626] Tyding kirkebok Vågå


Gjest Unni Holt
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore S. Falch

Det er ikke så vanskelig! Du har jo klart å lage en permanent bildelenke tidligere idag (i tema 80625), og du legger ut permanent sidelenke på samme måte - bortsett fra at du kopierer strengen i bildeinformasjonen der det står sidelenke og ikke bildelenke. Du kan også søke på ordet ''lenke'' i søkefeltet i brukerforumet, så får du opp mange tråder med veiledning.Og dersom det fremdeles virker umulig, kan du jo skrive hvilken kirkebok, hvilken side og hvilken innførsel det gjelder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Ja, å gjøre det Tore foreslår, vil være nyttig. Jeg antar du skal til Heidal i daværende Vaage ? Det ble født to Marit Syversd. der med 10 dagers mellomrom og et par hundre meters avstand i januar 1821. Etter 1865 så flyttet foreldrene til den ene Marit til den plassen hvor den andre hadde bodd (Ødegaarden)-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk til begge og spes til deg Tore for god hjelp, jeg søkte på link og fant at en annen også hadde Mozilla Firefox nettleser og ikke fikk sendt annet enn bildelenke. Jeg kommer ikke inn på sidelenke. Det rare er at jeg går inn på min egen link og blar i kirkeboken og tror at det funker, men akk og ve, har ikke fått prøvd ut noe mer, men prøver med en annen nettleser for å se, skriver alt dette, da kanskje andre har opplevd noe lign. Mvh Unni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.