Gå til innhold
Arkivverket

[#80634] Sigrid Tarjeisdotter Nes, født 1768 Fjågesund, Kviteseid ?


Gjest Jostein Magne Bergane
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Magne Bergane

Søker etter hennes foreldre. Hun var gift med Aanund Aslaksson Kvennes født 1766. Di hadde en datter som het Ingebjørg født 1802, død 1862 på Groa. På forhånd takk.mvh Magne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Magne Bergane

Hei! Ja det samme har jeg kommet til, men jeg prøver å finne Sigri foreldre, der sitter jeg fast. Takk så langt. mvh Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Magne Bergane

Hei! Utrulegg hva dere finner. Det er en ting jeg lurer på? Mor til Sigri f. 1768 'Aslev' f.1753 var bare 15 år da hun fikk Sigri. Stemmer dette?Mange takk for hjelpen. mvh Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg skrev ikke at Targie Mikelsen var faren til Sigri, men at han var kausjonist. Targie er nok også i yngste laget til å være far, men ikke umulig. Kanskje han er familie eller bare en bekjent. Alder behøver ikke alltid å være riktig i FT. Mange muligheter her. Finnes det bygdebok med gårdshistorie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Ættesoga for Kviteseid har desverre ikkje reg. foreldre for Sigri LenkeKan heller ikkje finne ho døpt via FS. Kan ha vore i tjeneste på Nes når ho gifte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.