Gå til innhold
Arkivverket

[#80641] Hans Tollachsen Netteland. Døypt 24. september 1693 i Kvam


Gjest Arne Tufteland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Tufteland

Kan det vera mogleg å finna ut noko meir om Hans Tollachsen Netteland,døypt 24. september 1693 i Kvam i Hordaland? Voks han opp, vart han gift og fekk fekk han etterkomarar? Om nokon kunne hjelpa meg med desse spørsmåla ville eg vera takksam. Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Øystese i Kvam, Ministerialbok nr. A 1 (1690-1741), Fødte og døpte 1693, side 5. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Har du sjekket ut denne? Lenke Regner med at du har sjekket de ofte gode bygdebøkene fra Hardanger som går langt tilbake i tid. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Tufteland

Takk for hjelpa så langt. I kyrkjeboka for Strandebarm fann eg at Hans Tollachsen vart gift med Anna Johansdtr. i 1725. Rett etter vart sonen Johannes døypt, også i Strandebarm. Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Strandebarm, Ministerialbok nr. A 1 (1670-1726), Kronologisk liste 1725, side 169. Lenke Min kunnskap i gotisk handskrift er nokså begrensa, kunne nokon hjelpa meg med å finna ut om det kom fleire born. Det er også interessant om nokon finn ut kva tid Hans og Anna døydde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Ved å søke på FS og Strandebarm, får jeg kun denne ene sønnen i det aktuelle tidsrommet. Kanskje en av dem døde rett etter giftermålet? Mvh. Johan Arthur hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.