Gå til innhold
Arkivverket

[#80642] Skjervøy: Ane Johannesdtr. m/dtr. Bernhardine (Lerbugt) - lagnader!?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Ane Johannesdtr. var g. 27.11.1859 m. Peder Johannesen f. 1835 Kemi, Fin., bst. Lerbugt. Han d. 22.8.1862 Skjervøy.Dei fekk ei dtr. Bernhardine Marie f. 2.2.1862 Skjervøy. Om dei fekk fleire born før 1862 har eg ikkje klart å finne ut av.Ved FT1865 meiner eg det er Baernhardine som skjuler seg bak Berntine Persdatter, et barn, 4 år under Lerbugt; Lenke og at det er mora som er lista to linjer under.Kvar tok dei så vegen?Bernhardine vart g. 10.9.1884 i Skjervøy m. Odin Fredrik Lyng Henriksen og vidare lagnad for henne (og Odin) er då kjent. Då ho gifter seg er det oppført at ho er konfirmert i 'Reisens', men eg har ikkje funne denne konfirmasjonen.Så spørsmåla mine vert;- Fekk Peder Johannesen og Ane Johannesdtr. fleire born enn Bernhardine? I så fall kven var dei og kvar tok dei vegen?- Kvar vart det av Ane Johannesdtr. etter FT1865?- Kvar og når døde Ane Johannesdtr.?- Kvar oppheld Bernhardine seg mellom 1865 og 1884?- Kvar vart Bernhardine konfirmert? MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Bernhardine Marie Pedersdatter giftet ,ifølge FS,seg med Odin Fredrik Lyng i 1883: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=500224298232&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9Trom&juris2=Trom&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Troms&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeHer er paret i 1900,på Kvennes i Nordreisa. De hadde 8 barn ved tellingen 1900: LenkeSønnen Einar ble født 23 okt 1884:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.