Gå til innhold
Arkivverket

[#80661] Oppslag i BB for ETNE ang. Anna Karoline Ellingsen (1901-1981)


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Gravlagd på Grindheim gravplass i Etne. Lurer på om Anna Karoline var fødd i Florø (17/1 1901) av foreldra Arnt og Marie Olsen Batalden.Står det noko om det i BB?Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Kanskje budde ho på garden Stene !?Det bur ein kandidat til ektemake for Anna Karoline på garden i 1900; Elling Ellingsen f. 1898.Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Navn Anna Karoline Ellingsen Født dato 1707 1901 Død dato 1404 1981 Minnetekst Takk for alt. Gravplass Grindheim Fylke/Kommune Hordaland/Etne Kirkesogn Etne Prestegjeld Prosti Sunnhordland Prosti Bispedømme Bjørgvin Registrerings foretak DIS-Hordaland Registrator Randi Sund Registrering ferdig Mai 2010 Fotograf Renathe-Johanne Wågenes Om registreringen GravminneneDå er det ikkje kona til Elling Steine som er gravlagd i 1981.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk for svar, Agnar og Marie!Då var mitt forslag til ektemann feil!Eg tenkte at det er små sjansar for at ein finn mange av Anna Karoline f. 17/7 1901 (eg skreiv feil dato i innlegg 1). Men det kan vere at Anna Karolina som er gravlagd på Grindheim gravplass, ikkje var gift, og ei anna Anna enn den eg er ute etter.Fins det mange Elling, eller Ellingsen, i den alfabetiske oversikten i BB for Etne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk for svar Agnar!Anna Karoline er i Gravminner åleine om å ha etternamnet Ellingsen i Etne pr.gj. Ho var difor truleg ikkje gift, og i tillegg tilflyttar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Ho er ikkje nemnt i Etne-bøkene, Torbjørn. Du får ringe kyrkjekontoret i Etne. Dei kan sikkert svare på kven ho var. Evt be om skifte på AF.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.