Gå til innhold
Arkivverket

[#80662] Hjelp til oppslag i Sverige


Gjest Olav Sæter
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Sæter

HeiJeg er på utkikk etter opphavet til Nanny Helena Wickdal, f. 26/7-1886 i Skellefteå i Sverige. Hun utvandret senere til Usa.Om noen kan være behjelpelig, så setter jeg stor pris på det. Med vennlig hilsen Olav Sæter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Gullbekk

Og her er vel utvandringenEfternamn: TJERNLUND Förnamn: NANNY Ålder: 17 Kön: K Född: 1885/1886 Församling: SKELLEFTEÅ Län: AC Titel/Anm: Utresehamn: GÖTEBORG Utvandrdag: 1903 06 26 Destination: BROCKTON Medåkande: NEJ Källkod: 73:409:1432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Gullbekk

Efternamn: TJERNLUND Förnamn: GUSTAF B Ålder: 21 Kön: M Född: 1884/1885 Församling: SKELLEFTEÅ Län: AC Titel/Anm: Utresehamn: GÖTEBORG Utvandrdag: 1906 10 12 Destination: BOSTON MA Medåkande: NEJ Källkod: 82:273:7288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Sæter

Hei Berit!Tusen takk for utrolig god hjelp!Jeg var utvekslingsstudent i USA for 25 år siden. En av mine 'vertsmødre' er etterkommer etter Nanny. Jeg var der på besøk i sommer, og lovde å gjøre et forsøk på å finne ut mer om Nanny. Igjen, tusen takk!Hilsen Olav S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.