Gå til innhold
Arkivverket

[#80667] Jan Johansen Otervik Toft Brønnøy f. rundt 1900


Gjest Jostein Riseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Riseth

Borghild Konstance Leknes , f. 15.04.1890 på Leka , skal ha blitt gift rundt midten av 1920-tallet med Jan Johansen Brønnøy. Er det noen som vet når han er født og hva foreldrene het ?Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Riseth

Jeg fant denne personen i FT 1900 jeg også, men jeg er langt fra sikker på at det er riktig jan Johansen. Jeg har trålet kirkebøkene i Brønnøy for perioden 1897-1905 , men finner ingen egnet kandidat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Riseth

Nå har jeg funnet foreldrene til jan Johansen ! Det var Otervik som satte meg på sporet. otervik er en gård på nordenden av øya Austra som hører til Bindal kommune. I bygdebok 1 for Bindal fant jeg jan Johansen f. 1903 , sønn av Johan Berhard Sakarias Johansen og Petra Andrea Olsdatter. Så nå er det på plass. Men jeg er fremdeles interessert i å vite mer om Jan og Borghilds familie, hvis det skulle være noen som har lokalkunnskap.Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.