Gå til innhold
Arkivverket

[#80686] Klingsborg


Gjest Knut Øvergaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Øvergaard

Kjenner noen til familien Klingsborg. En 3tipoldermor til meg Anniken Tobiasdatter Klingsborg f.1752 d.1794 g.m. Christian Nicolaisen Bruun 1745 1815.Han var feldbereder i Kongsberg.Fant FS.at Anniken skal være datter av Tobias Mogensen og Karen Sophie Klingsborg.Kan hjelpe meg videre bakover. Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

Karen Sophia Klingsberg ble døpt på Eiker 12.05.1715 som datter av Løytnant Klingsberg og h. Annichen Angel. Det var skifte etter løytnant Jens Klingsberg 26.07.1732 og etter Annichen Angel 14.09.1739 - begge på Eiker.For å få bedre respons bør du lage mer beskrivende overskrifter, helst med hvilket område du tror det gjelder. Det var helt tilfeldig at jeg så dette.mvh Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Øvergaard

Tusen takk Bjørg skal huske det til neste gang og legg til område.Da kan Ingeborg Marie Klingsborg g.m. Stephanus Bagge også være en søster til Karen Sophie Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.