Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gisle Hersvik

[#80689] USA: Christian Jetmundson f. Hersvik - til USA, men når? Hans lagnad?

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Eg har ein annen debatt om denne karen, ref. #56040 ([url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=56040>Lenke), men denne debatten handla meir om andre folk, så eg prøver meg med ein ny debatttråd.***********************Christian Jetmundsson vart f. 21.4.1879 og dp. 6.7.1879. Han var frå Hersvik i Solund (Sulen), den gang ein del av Vilnes sokn i Askvoll pr.gjeld. Han var son av Gjetmund Larsson f. Vatsøy og Lisa Gurine Gullaksdtr. Sætenes.Ved FT1900 finnes han i skipslistene: Lenke, då ombord 'Kalfond' av Stavanger.Då to av søskena hans døde i hhv. 1920 og 1931 er det berre sagt at dei har myndige søsken.Mora skal visst vere død i 1925, men eg har ikkje funne rette datoen endå.Då faren dø i 1929 er han berre nemnd som fraværande.I dødsmeldinga (

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

FT1900, Sulen, Hersvik; Lenke, lista saman med foreldra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Trenger så absolutt gode tipds for korleis eg kan komme vidare i denne saken. Eg har spurt fleire slektningar, men dessverre er det foreløpig ingen som veit noko særleg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Burde det ikkje vere mogeleg å finne denne karen all den tid han skulle ha 3 born?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.