Gå til innhold
Arkivverket

[#80692] Etne, Hordaland. Hvilken kirke?


Gjest Bjørn Arild Lindland
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Arild Lindland

Ole Staalesen er i FT1900 registrert som bruker på Vestøl i Vegusdal, Aust-Agder. Lenke Han må ha flyttet dit rett før dette for barna hans er alle ført som født i Etne. Den yngste født i Etne 1898. Jeg kan ikke finne ut hvilken kirke barna er døpt. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Ole Staalesen mistet en datter,Anna Regina, i i 1898.Faldt ud over en fjeldstyrtning og i elven under bærplukning. Bustad Frette: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=gr12111863&gardpostnr=1390&personpostnr=1680&merk=1680#ovre>LenkeKirkeboken: LenkeAnna Regine var født 7 jan 1888,og døpt 10 april 1888 i Liknes Kvinesdal :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Har du Etneboka, såg du sikkert at Ole Stålesen hadde ein bror, Lars Andreas, som og flytta til Frette i Etne. Han hadde 13 barn, og har ei mengd etterkommarar i området. Dei har både barnebarn og oldebarn på min alder (vel 60). Min yngste bror var gift med eit tippoldebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Arild Lindland

Takk for info Ann-Mary, dette var bra! Takk til Marie, dette er familien til min kone, Ole Stålesen var hennes olderfar. All info om familien mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.