Gå til innhold
Arkivverket

[#80702] Innflytta svenskar til Østfold omkr. 1900


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Går det an å finna ut når denne Emma Kristine gifta seg med Anton Fredriksen?LenkeDet er mogeleg dei ikkje var gift, eg kan ikkje finna vigsla i krk.bøkene rundt staden der dei budde. Dvs. Skjeberg, Halden, Ingedal, Enningdal, Idd, Sarpsborg, Berg.Dei var bs. i Baadstø i Ingedal (Skjeberg) frå omkring 1906-1907-1908.Er det mogeleg å finna noko om dei i svenske krk.bøker, vart det registrert noko der om folk som var utflytta?Dei skal etter det eg har fått opplyst vera frå Vãrmland.Eg har opplysningar om dei seinare i livet,difor hadde historien vore nesten komplett dersom eg fekk ein vigselsdato, om den finnes :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Fant dem. Kilde: [Värmland] Järnskog, AI:28, Husförhör, 1886-1895, 0/358. Forsøker å legge inn bilde av siden:Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk, glimrande!No fekk eg også f.datoen, slik at eg _veit_ det er rett Emma, eg har funne henne og Anton) i Gravminneregisteret. Men eg _trudde_ det var rett, fordi eg fekk opplysningar igår at ho heitte Kinberg før ho gifta seg.For sjølv om fjerne slektningar trur at dei kanskje ikkje gifta seg, så har eg tenkt litt ;-)Denne Emma vart nemleg pleiemor til Karl Johansen: Lenke stokken&nr=8&antinnlegg=35&startnr=&antall=&spraak=n#ankerog eg trur (veit ikkje) at dei som vart pleieforeldre på den tida måtte vera gift, synst det høyrest naturleg ut?Men då er det store spørsmålet, kvar skjedde det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.