Gå til innhold
Arkivverket

[#80704] Nicholas Hansen gift i Victoria, Australia 1884, f. i Norge


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Iver:borna heiter Arthur thomas, Margareth Hanna, Nicholas Fred, Sussanah Carol og Andrew Julian, dessverre ingen Ulrik :-))Ja, Iver du tapar nok ikkje tiaren din ;-)) Trur abolutt dette held vatn, men har iallfall sendt nettsida der ein kan bestilla dødsattesten over til Vini. Trur ikkje ho har noke meir opplysningar enn det eg har funne på vigselsattesten.Vonar det står noko meir enn f.året på den attesten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

No har Vini kjøpt den dødsattesten, der står det berre det same som på Ancestry.com, men ho har iallfall fått ein dato, kva tid han døydde.Så no har eg skrive til henne at ho må leita opp obiten, og då kan ho finna (sannsynlegvis) ut kva kyrkje han er begravd frå, og så ta kontakt med dei. Forhåpentlegvis står fødselsdatoen notert der som dødsfallet er notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Om vi nå går videre på Hidra/Flekkefjord-sporet:Det ville jo vært flott om Tobias Gabrielsen kunne la seg finne i Australia, men det er jo meget mulig at nettopp han kom seg hjem igjen til Hidra/Flekkefjord, men fortsatte sin profesjon som sjømann (om dette skulle være mannen med mellombels bustad i N.Y. [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=10&filnamn=f01042&gardpostnr=159&personpostnr=789&merk=789#ovre>Lenke .Tjørsvåg skuledistrikt, - som Hans Uldrik Nielsen og Anne Malene Pedersdatter hadde familie i 1865 ligger på øya Hidra, - rett utenfor Flekkefjord by (under forutsetning av at Tjørsvåg er det samme som Kjødevåg i 1900-tellinga). Kjødevåg ligger vest på Hidra like ved kirkestedet, og består av en gruppe gårder sammen med nabo-grenda Valås.På Valås finner vi i FT1900 en som kan være Nicolai sin bror, men jeg tror en kontakt med historielaget kan være lurt. Her er en gammel e-post-adresse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har leita litt i krk.bøkene etter dødsdatoar for Hans Ulrik og/eller Anne Malene, men skifte opplysning finnes vel ikkje, dei ser ut som det er 'intet at skifte'.Men er no verdt forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Til # 31. Tjørsvåg og Kjøydevåg er to forskjellige steder Tjørsvåg er like vest for Flekkefjord sentrum og tilhørte tidligere i Nes kommune. Kjøyda og Kjøydevåg er på Hidra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Da må Sunde-stykkene, - Lille-Kleven i FT1865- plasseres ved på vestsiden Grisefjorden, - hvor man i dag har et gatenavn som KLEIVAN. (Meget tett på Flekkefjord Sentrum, - langt fra Hidra).Ved konfirmasjonen til Nicolai i 1867, står det at han er fra SUNDE.IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Mulig men lite trolig at Sundefolka har eid noe under Lilleheia der veien opp fra hollenderbyen heter Kleivan,og det er utvilsomt på vestsiden av elva og byen. Sunde og Sundesiden er derimot på Østsiden av elva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

I 'Nesboka' under Sunde side 350 er der et 'halmstrå' Nicolai,f.1852.av foreldre Hans ,f 1822,g.49 m,Anne Malene Pedersdatter.Titland Feda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, den Nicolai har Iver funne og eg har laga lenke til han i (34), men det står ikkje noko meir om han i Nes boka?Kanskje det står kva tid foreldra døydde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

I FT 1865 er nevnt Sundestykkene Lille Kleven,det er i dag en del av tomta til Sunde Skole og starten på Grønnesveien-beliggende på Sundesiden/østsiden av elva-Ja like ved Statoil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har funne dødsdatoar for Hans Ulrik Nilsen, han døydde 18.11.1896.Anna Malena Hansen(? det står altså Hansen i krk.boka, men det må vera henne, det står Sunde, Feda på bustad) (f.Pedersen) døydde 27.12.1913. Begge døydde i Nes, Flekkefjord.Det er ikkje skifter/dødsmeldingar lagt ut så langt opp.Så dersom nokon les dette i løpet av helga og har lyst å ta seg ein tur på arkivet i Kristiansand over helga, så er det berre å melda seg :-))Visst ikkje nokon melder seg, så sender eg ein e-post sundag kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har funne ein i Bergen som også _kan_ vera aktuell. Han er son til ein Hans Henrik Hansen og Anne Carine(Maline, kan det det forvekslast?), han har nok ingen nær ved som heiter Tobias Gabrielsen, men dei kan jo berre ha truffe kvarandre etter reisa starta...Ne, no må eg ta kveld, men her er iallfall lenka:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Andersen

Hei. Mye bra jobbing i denne tråden!!Familien ved FT 1865; [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=49&filnamn=f61042&gardpostnr=510&personpostnr=2399&merk=2399#ovre>Lenke . Her fremkommer barna Peder Andreas f ca 1854, Herman f. ca 1857 og Andreas f. ca 1860 (i tillegg til Nicolai f. 1852).Ved FT 1900 finner vi moren Anne Malene her, Lenke , sammen med Peder Andreas og en eldre søster Benedicte f. ca 1849. Begge ugifte, og såpass høy alder at de neppe har ført slekta videre.Sønnen Andreas finnes kanskje her;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Mange gode hjelparar som du ser :-))No har eg leitea etter denne Nicolai frå Nes, blant døde (etter konf. i 1867), om han vart far (før han evt. for), om han gifta seg, har ikkje funne noko av det.Men han sjølvsagt ha fått både barn og kone, eller døydd for den del, for eg har berre leita i Nes krk.bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det er ein Peder Nicolai som giftar seg hos Byskrivaren i Bergen 1889, Yngve Nedrebø har sjekka for meg kva far hans heitte. Det var ein Nils Hansen!Så han Peder Nicolaus som eg laga lenke til i (44) er fortsatt ikkje spora, men kan jo sjølvsagt vera i Bergen for det.Skal iallfall laga eit spørsmål til Statsarkivet i Kr.sand litt seinare idag, dersom me er heldige finn me noko i protokollane der :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

YES!! Iver du fann nok rett mann, trur me kan vera einige om det, kva?Fekk dette frå Statsarkivet i Kristiansand nettopp:I 1913 fant jeg følgende opplysninger: Anne Malene Hansen, enke, født i Fede 1819, bopel Sunde i Nes. Død 27/12-1913. Arvinger: Efterlater sig følgende myndige børn 1 Bendigte Hansen, Sunde 2 Nikolai Hansen, Melborne, Amerika. Efterlater sig intet. Ingen gjeld. Arkivreferanse: Flekkefjord sorenskriveri, dødsfallsmeldinger 1905-1913.Sjølv om det altså står Melbourne, Amerika :-) Ser det er ein by i Florida som heiter det same, men isåfall er me usedvanleg uheldige, dersom han faktisk havna der....Lurar på om eg skal be om oppslag etter Benedigte også, der står det kanskje rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kunne ikkje finna Benedigte i krk. bøkene for Nes fram til 1929, men ho vart gjerne gammal ho og, som mora, då har ho levd til 1940-50 åra.Eller ho har flytta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Bendigte var anslagsvis 64 år i 1913. Siden hun da kalles ”Hansen”, og høyst sannsynlig fortsatt ugift (som i 1900 Lenke ), er vel muligheten er stor for at hun ikke har barn.Således er det kun Nicolai som er lovlig arving etter henne, (dersom Nicolai døde etter Bendigte). Derfor kan det være meget interessant å se hva lensmannen, eller eventuelt sorenskriveren har anført vedr.hennes død.(Dette var jo en artig nøtt Mariann. Her er det jobbet godt. At mitt eget skudd fra hofta skulle gi en nier, var jo morsomt, men der er jo du som har jobba fram til et bra resultat som er nesten helt vanntett, og det er vel en såpass irriterende at du fortsatt ikke gir deg?)IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.