Gå til innhold
Arkivverket

[#80753] Sagene enighet, Oslo. Hvor gift?


Gjest Tore Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Johansen

Sagene krk. ser ikke ut til å ha vielsesprotokoller etter 1920. Hvor kan det være mest naturlig å finne vielser når man da sognet til Sagene? Bostedadresse i Mai 1921 var Kongsbg.15. Vielsen bør være å finne en gang mellom Mai 1921 og 1926. Paret heter August Andresen og Anna Birkelund. De døper en datter Aase Evelyn i Sagene 29-05-1921. LenkeTore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Johansen

Jeg kjenner den Otto, men når det ikke er vielser å finne i den krets de sogner til kan de være gift hvorsomhelst, eller mest sannsynlig som Kristian Hunskaar sier, at aktuell protokoll ikke er avlevert enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Johansen

Det blir nok en telefon til uken ja, i første omgang. Det rare er at jeg ikke kan finne August i gravregisteret heller, han døde en gang rundt 1933. Anna giftet seg igjen en gang på slutten av 50 tallet tror jeg, med en Gustav Bergstrøm, han klarer jeg heller ikke å finne i gravregisteret. Anna står oppført som enke allerede i 1958/59 i adressebøkene for Oslo.Skulle noen ha opplysninger til disse to tar jeg imot tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Johansen

Nei, det er det ikke noe som tyder på. Anna, datteren Aase og en Thorbjørn Magnus Andresen, som vel er Aases mann, ligger i samme grav på Nordre gravlund. Men ingen av Annas ektemenn er å finne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Johansen

Jeg har lett noe i dødsfallprotokollene, uten å finne noe der heller, kan ha oversett noe eller ikke ikke sett i rett protokoll enda. Må gå igjenom de en gang til ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.