Gå til innhold
Arkivverket

[#80770] Etterkommere Andreas/Helga Mathilde Andresen og Lars Marius/Ida Pettersen, Oslo


Gjest Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

søker etterkommere etter Andreas og Helga Mathilde (Helgesen) Andresen. Oslo. De fikk barna Arthur Henrik 1894, Gurine Solveig 1896, Knut 1897 og Rolf 1899. Søker også etterkommere etter Ida (Andresen) og Lars Marius Pettersen, Oslo. De fikk barna Mimi Lorense 1892, Agnes Karoline 1894, Georg 1895, Sigurd Eugen 1898 og ...Gudrun Elisabeth 1900. Send meg en mail (sissel_johnsenkrøllalfahotmail.com) hvis dere er eller kjenner til etterkommere.Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Ja, det er Knut. Jeg har spurt etter Andreas og Helga Mathilde i et innlegg før, og der fant jeg også Knut, men kalte ham til min egen forbauselse Rolf72428 [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=78248&sok=&nr=17&antinnlegg=10&startnr=&antall=&spraak=#anker>LenkeNår det gjelder Ida Andresen og Lars Marius Pettersen har jeg følgende info:Vielse Johannes kirkePermanent sidelenke: LenkeMimmi dåp og konfirmasjon (Konf SAgene)Permanent sidelenke: LenkeAgnes Caroline Dåp og konfirmasjon (Konf Sagene)Permanent sidelenke: LenkeHun ligger gravlagt på Vestre Gravlund sammen med mannen Sverre AndersenGeorg dåp Gamle AkerPermanent sidelenke: LenkeGeorg konf SagenePermanent sidelenke: LenkeSigurd Eugen dåp Gamle AkerPermanent sidelenke: LenkeKonf SagenePermanent sidelenke: LenkeGudrun dåp Gamle AkerPermanent sidelenke: LenkeKonf SagenePermanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Hva står det forresten ved siden av morens navn under dåpsnavnet? Ser at det står f. Østmarken, men tyder ikke det neste, bortsett fra datoenSissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Har visst ikke jobbet godt nok med disse, for her fant jeg også Mimmis dåp på rikshospitalet og skjønner jo da samtidig at moren dode i 1906Permanent sidelenke: LenkeSissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.