Gå til innhold
Arkivverket

[#80782] Øvre Kvinesdal, Fjotland Ministerialbok A1/3 1760 - 1826


Gjest Petter Svindland
 Del

Recommended Posts

Gjest Petter Svindland

Hei Side 272 mangler. Må jeg på Statsarkivet for å lese denne eller er det mulig at den kan bli skannet inn og lagt på plass?Mvh Petter Svindland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Bildene kommer i rekkefølgen 271-273-272-273 (igjen)-274, noe som skyldes at det er gjort slik på mikrofilmen.Vi kunne for så vidt tatt vekk den første forekomsten av side 273, men når den først har blitt indeksert og har ligget ute på nett, vil det medføre at de permanente lenkene til alle påfølgende sider endres. Derfor er det greiest å la den ligge, for de permanente lenkene brukes flittig som referanser i ulike sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter Svindland

Det er ikke nødvendig å lage mer krøll enn nødvendig. Jeg har skrevet av hele kirkeboka til denne siden, så jeg stønnet litt da siden tilsynelatende manglet. På www.kvinesdalhistorielag.no under Gamle kirkebøker, ser dere resultatet av hva jeg har putlet med de siste årene. Håper denne ministerialboka blir på samme måte.Takk igjen Mvh Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.