Gå til innhold
Arkivverket

[#80823] Albert Albin Johannesson Andersson, f. Bornbygd, Göteborg län 1870 - til Bergen?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Albert Albin Andersson, son av Johannes Andersson, seier seg vera fødd i Bornbygd, Göteborg län i Sverige i 1870 då han 5.3.1898 gifte seg i Bergen med Anna Tøgine Tøgersdotter Solvorn, av reisande ætt, men fødd i Hafslo 5.11.1877 og oppvaksi der. Albert var steinarbeidar, og etter nokre år i Bergen flytte dei til Voss og sidan derifrå til Solvorn i Hafslo. Dei flytte sidan attende til Bergen og so visstnok til Høyanger, men forsvinn so heilt for oss...!Er det mogeleg å få hjelp til å finna fleire detaljar kring opphavet til Albert Albin i Sverige? Eg er interessert i:* Det fulle namnet hans?* Nøyaktig dato og stad for fødsli hans?* Fulle namn på foreldri hans samt yrket til far hans og fødestadene til båe foreldri?* Seier kjeldene i Sverige noko om kva tid Albert Albin flytte til Noreg eller Bergen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulla Bagge

Med hjälp av folkräkningen 1880 hittar jag en Albert Albin f 1870 i Bollebygd, Älvsborg.Husförhöret Bollebygd AI:9 1864-1873 sidorna 360 Sockenstugan och sid 302 Råssa berättar att modern heter Sofia Johansdotter Lust född 1843 28/11 död 1870 6/6 drygt veckan efter Albert Albins födelse 28/5. Fader uppgavs vara Sold Äng.Just nu har jag inte möjlighet att fortsätta följa denne Albert och se om han flyttar till Norge. Men det är ju iallafall lite uppgifter för dig att börja med. Vänliga hälsningar Ulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ulla for nyttige og spennande opplysningar! Eg er særleg glad for at du identifiserte fødestaden hans, og kanskje dukker det opp fleire detaljar om både Albert Albin og foreldri hans etter kvart...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei, Lars.Morfaren blir enkemann 20. mai 1871, men Albin bor sammen med ham og to onkler i neste periode.I [Älvsborg] Bollebygd AI:13, Husförhör 1887 - 1897, s. 609 bor han fremdeles i Socknestugan med Lars Gustaf Johannson Lust (f. 1849 i Borås). Det står en masse utydelig til høyre, men Norge og datoen 2/2-1898 kan jeg se. Jeg legger inn bilde, så kan du også se.Mvh Anne-Lise

bilete10038.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne-Lise for fleire interessante innlegg om denne huslyden.Det som i grunnen står att her for meg å finna svar på, er desse spørsmåli:* Kva er fødestaden til Johannes Andersson, far til Albert?* Og er mori Sophia òg fødd i Borås slik den yngre bror hennar er?Eg takkar igjen so mykje for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Jeg søkte på (navn) 'Äng' og 'Bollebygd' i det Centrala Soldatregisteret og fikk ett treff bare:Document number: ÄR-00-0294-1861Äng, Anders Peter [Hansson]Born: 1841-05-17 Regiment: Älvsborgs regementeCompany: MARKS KOMPANIParish: BollebygdFile: Hulta StoregårdenDet er vel derfor Albert Albin kalles Andersson, siden det var soldat Äng som var faren. Johannes Lust f. 27. sept. 1806, død 25. mars 1885, er bestefaren til Albert Albin. (Det kan være A.A. senere har oppgitt bestefarens navn som sin far, fordi han kanskje ikke hadde vokst opp med sin biologiske far. Han var jo født utenfor ekteskap.)Jeg har ikke funnet Sofia eller broren Lars i Borås. Kan titte litt mer.Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Her er det Ulla fant i Bollebygd AI:9, HF 1864-1873, s. 302 Råssa (og s. 360 Socknestugan)Her er angitt soldat Äng som barnefar - se bilde:

bilete10080.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke Lund Åhling

I (4) leser jeg (ny linje): Hinderslöshetsbevis till Bergens ... i Norge 5/2 1898.Det passer jo godt sammen med ekteskapsdatoen i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Da står det sikkert 'forsamling' etter Bergen, vil jeg tro.Jeg har funnet Anna Christina, Sofia og Alfred døpt i Bollebygd alle tre. Foreldrene var ikke gift og Johannes Lust hadde patronymet Ericsson.Jeg har sett etter soldat Anders Peter Hansson Äng, men ikke funnet ham i Bollebygd.Mvh Anne-Lise

bilete10088.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne-Lise og Vibeke for skikkeleg oppklaring av denne huslyden. Altso var Albert Albin fødd utanfor ekteskap, og det einaste me no manglar, er vel berre opphavet til barnefaren Anders Peter [Hansson] Äng, fødd 17.5.1841. Kan han òg ha vore frå Bollebygd?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.