Gå til innhold
Arkivverket

[#80854] Er det mogeleg å finna døde i Sverige, med berre f.dato og førenamn?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Isåfall ynskjer eg opplysningar om denne:Torborg Bergljot f. i Idd(Østfold) 08.12.1917.Dersom det kjem fram opplysningar som ikkje bør opplysast på nett, skriv ein e-post til:mastokkto(to skrives med 2)alfakrøllonline.noDenne dama er forøvrig halvsyster til Karl Johansen frå eit anna tema eg har halde på med ei tid :-))Lenke stokken&nr=10&antinnlegg=35&startnr=&antall=&spraak=n#anker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Nedrud

I Sverige er det gitt ut en såkalt 'dødeskiva' på CD med innørsel på døde mellom år 1900-ett eller annet og 2000. Jeg vet dessverre ikke hvordan den er organisert, men jeg går ut fra at man der kan søke på fornavn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Jeg har en av dem, som går fra 1955 til 1990, og man kan søke på bare fornavn. Dessverre får man med alle som heter noe med Torborg og noe med Bergljot, og det er en del tusen. Jeg tittet etter henne, men fant henne ikke. Jeg kan selvfølgelig pga av at det er så mange ha oversett henne. Eller hun kan være død før 1955 eller etter 1999.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Jeg tok et nytt søk på fødselsdatoen, men fant henne ikke der heller. men det er 5 stykker hvor de ikke har navn eller fødested, bare dødsdato.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ok, tusen takk!!Hjelper det at ho kalla seg Sund? det var før ho gifta seg altså.Har no fått vite at ho hadde ein bror Arne Sund, han finn eg ikkje i krk.bøkene i Halden/Idd, det er usikkert om han er eldre eller yngre enn henne.Men han skal ha vorte innkalla av tyskarane og rømde frå dei, så kanskje han er f. - 1920, er det mogeleg å finna han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke Lund Åhling

Arne Thorvald Sund død 3/4 1979Gift man 30/12 1944 (betyr at konen var i livet da han døde)F. i Norge 1921 02 24AdresseÖvertänger 2262790 26 Enviken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerstin Thorsen

Jeg fant denne damen på cd-plate for døde mellom 1947 og 2006.19171208-6808Pettersson, Torborg BergliotPl 599 St Älberg 694 91 HallsbergDöd 24/9 2004.Folkbokförd i Hallsberg, Hallsbergs kn (Örebro län, Närke).Född 8/12 1917 i Norge.Gift kvinna (31/3 1945). -------------- Födelseförsamling i källan: NOKällor: man91 / RFV 06Regner med at det kanskje kan være den rette personen.Hilsen Kerstin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerstin Thorsen

Hun ble altså gift 31.3.1945 med Knut Gustav Verner Pettersson.19160916-6812Pettersson, Knut Gustav VernerRösätter 154 694 91 HallsbergDöd 2/4 2006.Folkbokförd i Hallsberg, Hallsbergs kn (Örebro län, Närke).Född 16/9 1916 i Hallsberg (Örebro län, Närke).Änkling (24/9 2004). -------------- Födelseförsamling i källan: HALLSBERG (Örebro län)Källor: man91 / RFV 06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Eg lurar på om det er mogeleg å finna barna (etterkomarane) til Torborg Bergljot f.08.12.1917-24.09.2004 (f.Sund) og Knut Gustav Verner Petterson?Det same gjeld for broren Arne Torvald Sund f.24.02.1921-03.04.1979 og kona hans(kva heitte ho forresten?), er det mogeleg å finna barna deira?Send gjerne ein e-post til meg, adressa står i (1) :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.