Gå til innhold
Arkivverket

[#80881] Albert Martinsen - etterkommere


Gjest Knut Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Nilsen

Prøver å finne etterkommere etter Albert Martinsen, født 1886. I 1919 er han registrert boende på Høybråten/ Grorud. i 1955 finnes det en ved samme navn i Bentsebrugata/ Sagene bydel. Om det er samme personen er jeg usikker på. den jeg leter etter skal visstnok være død i 1955.vet at dette er av nyere dato men er det noen som kan komme med opplysninger/tips så blir jeg veldig glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Nilsen

I 1919 fikk han en sønn med Asta Anette Andersen. Hun fødte på Kvindeklinikken på Grini. I Kirkeboka finner jeg disse men de ble ikke gift. Fant det under barn av dissentere. det er det eneste handfaste jeg finner på han. Om han er gift senere det er det jeg ønsker å finne ut - og å finne evnt etterkommere etter han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Nilsen

I 1919 fikk han en sønn med Asta Anette Andersen. Hun fødte på Kvindeklinikken på Grini. I Kirkeboka finner jeg disse men de ble ikke gift. Fant det under barn av dissentere. det er det eneste handfaste jeg finner på han. Om han er gift senere det er det jeg ønsker å finne ut - og å finne evnt etterkommere etter han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.