Gå til innhold
Arkivverket

[#80908] mor


Gjest Birger haglund
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger haglund

Jeg vil takke Carsten Schanche, Jessheim og Hilde Rossing, Raufoss for god imøtekommelse på mine spørsmål vedrørende slekta mi. Er svært takknemlig for hjelpen dere har bidratt med. Er fersk så det ryker, men ønsker å komme i kontakt med noen som kan gi meg starthjelp med søken etter mine aner. Fikk anbefaling å søke denne kontakten hos dere som jeg er svært takknemlig for å ha fått del i. Kunne også ha likt å bli med i en forening i nærmiljøet for og utveksle meninger/oppdagelser. Hilsen en kontaktsøkende, ufarlig person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Harbek

Hei!Du behøver ikke lage et nytt tema for å svare eller tilføye noe til et tema du alt har laget. Klikk på det gule blyantsymbolet sist i temaet, og du kan lage et nytt innlegg der.Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Hei igjen Birger og takk for hyggelig tilbakemelding!Jeg vil også ønske deg lykke til videre og håpe du ikke legger slektsforskningen på hylla p.g.a sure tilbakemeldinger fra enkelte. Det er sånt som hender oss alle av og til, og ikke så vondt ment som det kan høres. Stå på og let fram dine aner og spør etter hjelp her i forumet når det røyner!En vakker dag er det du som hjelper andre!Beste hilsen Hilde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Forøvrig finner du mange tips her i Digitalarkivet og ved å klikke på 'Nyttige lenker' nederst. Der finner du ytterligere innføringsstoff hos DIS. Jeg kan nesten garantere deg at du aldri blir utlært, det er alltid noe nytt å finne, det er mest snakk om tålmodighet og systematikk. Og dokumenter hvert eneste lille steg du tar, i allefall om du mener alvor, det vil du aldri angre på, selvom det virker unødvendig nå ('dette husker jeg da', nei det gjør du garantert ikke om noen år!). Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.