Gå til innhold
Arkivverket

[#80943] Oppslag BB Vaksdal, Angell Normann Sandvik og fam. busett Stanghelle


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Ynskjer opplysninger om Agell Normann Sandvik (1905-1985) og kona Johanna (1917-1993) og familie, busett på Stanghelle.Står det noko i BB om når dei vart gift? Kvar Johanna kom frå? Evt. born?Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei Grete, og takk for svar!Iflg. Gravminner i Norge vart desse gravlagde i Stanghelle begge to, og ved sida av kvarandre.Er det alfabetisk register i BB? Kanskje dei budde i nærleiken av Stanghelle?Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

Det ble sikkert anlagt et byggefelt på Stanghelle rundt århundreskiftet; navneliste over alle 100 eiere er listet opp i BB. Var kanskje Angell og Johanne leieboere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Det veit eg diverre ikkje!Angell kom frå Kinn pr.gj., og kanskje fann han seg arbeid på Stanghelle etter at dei to var gifte, eller så var Johanna frå Stanghelleområdet, og han busette seg der ho kom frå.Truleg det fyrste, for Johanna er ikkje å finne i krk.bok for Vaksdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Jeg ville tatt kontakt med Alf Arnold Sandvik, som bor på Vaksdal, og som i 1978 bodde på Stanghelle, om han kjenner til Angell og Johanna. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk for svar og tips til alle !! Eg skal ta kontakt med eit av dei to.Grete, eg veit ikkje noko om Johanna, anna enn det som er oppgitt i Gravminner. Eg går ut frå at ho var gift med Angell, sidan dei er gravlagde side om side. Otto, korleis har du kjennskap til at Klara er dottera?Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.