Gå til innhold
Arkivverket

[#80944] Ruseløkkvn. 60 Oslo, Herman Andersens familie, hva ble det av barna ?


Gjest Helge Berntsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Berntsen

Herman Andersen ble født i Holmedal i Värmland i 1861. Han var skipstømmermann og snekker, og bosatte seg i Oslo med familien etter å ha bodd på Hvitsten i noen år. Han giftet seg i 1887 med Caroline Amalie Lorentsen fra Hvitsten. Her er familien i år 1900, men av barna er det kun Ruth jeg har klart å oppspore. Hva ble det av de andre tro ?Herman Andersen Skibstømmermand nu Indredningssnekker alder 61 g.m Caroline Andersen alder 69 Barn: 20294 Harriet Andersen f. 1891 20295 Ruth Agnes Andersen f. 1894 20296 Dagny Sofie Andersen f. 1896 20297 Doris Andersen f. 1898 20298 !! Andersen* f. 271100 udøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Berntsen

Hei Solveig, og tusen takk for hjelpen. Jeg var nettopp inne på dette alternativet selv, og du har funnet riktig familie. Minnesota-indexen er en fin hjelp, og jeg har abonnement på Ancestry, så da løser dette seg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.