Gå til innhold
Arkivverket

[#80954] Hvor ble det av Martha Amble


Gjest Øyvind Jørgensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

I min leting etter om Martha døde mellom 1865 og 1876 fant jeg farens død, nederst på siden (jeg tror at det må være faren) Lenke Jeg har ikke funnet Martha død i samme periode. Jeg vet ikke om du har sjekket utflyttede eller gift ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Jørgensen

Hei Berit! Takk for din interesse, joda jeg har sjekket både utflyttede, gifte og døde. Det er nok farens dødssfall du har funnet.Lenke Denne familien kom ille ut etter at faren døde. De hadde 13 barn hvor av 2 tvillingfødsler (døde som nyfødte.) Elste sønn Ole reiste til Amerika og tok med seg broren Nils (som jeg fikk hjelp her til å finne). Har prøvd å søke på de som reiste til USA uten hell. Håper noen med bedre engelkkunskaper og er mere rutinert en meg kunne hjelpe.Øyvind Jørgensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Jørgensen

Hei Berit Nei denne var ny for meg, så jeg takker så mye. Ser at han var enkemann, kan du finne hans familie i USA så er jeg takknemelig.Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.