Gå til innhold
Arkivverket

[#80956] Vigsel Bergen (Salomonsen-Tordarson)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

SALOMONSEN, Marie Mathilde (Bergen 1891) ogTORDARSON, Magnus Martin (?? 1891)skal vera vigde i Bergen mellom 1912 og 1925Er det mogeleg å få greie på:* Dato og stad for denne vigsli?* Fødestaden til Magnus Martin og førenamnet til far hans?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt om enn skuffande svar.Sidan testamentet deira vart oppretta so seint som i 1944, og dei ikkje fekk born; kan det tenkjast at dei gifte seg ETTER 1929 (me FØR 1944)?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

De giftet seg i Johanneskirken 3. mars 1921, og fikk en sønn Odd, født 24. feb. 1924, men han døde 27. aug. 1944, og foreldrene opprettet kort etter gjensidig testament.Magnus M. Tordarson var født på Island 9. juni 1891. Han var skipsfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for nye flotte opplysningar om denne huslyden!Det let seg vel ikkje gjera å finna ut KVAR på Island Magnus Tordarson var fødd...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for vidare kommentar!Då er det vel ikkje so mange kjelder som står att når det gjeld denne fødestaden på Island. Den einaste eg kan tenkja meg no, er folkeregisteret?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.