Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Hilde Roos

[#80958] Christian Hansen Grøtvedt Rakkestad

Recommended Posts

Gjest Hilde Roos

Er det noen som kjenner denne familien. Christian Hansen f 11/3 1864 Rakkestad. Foreldrene hette Karen oline Christensdatter(Langbråten)og Hans Gjerlougsen(Grøtvedt)de døde henholdsvis 1867 og 1873.Har lett veldig lenge etter Christian men har greid å spore han til Sarpsborg. I 1904 gifter han seg med Inger Johanne Johannesdatter f 12/2 1865 i Degernes.De giftet seg 13/12 1904 i Halden og fikk en datter som ble døpt Jenny Kristine Hansen.Hun er født 27/3 1905 i Sarprborg.Jenny Kristine ble konfirmert 8/5 1921 i Sarpsborg. Har prøvd å se om hun kunne ha giftet seg i Sarpsborg men har ikke funnet noe.Er det noen som vet noe om denne familien? Mvh Hilde Roos.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Roos

Hei Ann-Mary. Takk for hjelpen.Jeg har søkt på gravsteder og fant en Jenny Kristine men fikk ikke fødselsdatoen til å stemme men det var jo riktig alikevel for det er jo som du sier hun er født 27/11 1905 mens jeg tolket det som at det stod mars.Da har jeg kommet et skrit videre.Mvh Hilde Roos.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.