Gå til innhold
Arkivverket

[#80958] Christian Hansen Grøtvedt Rakkestad


Gjest Hilde Roos
 Del

Recommended Posts

Gjest Hilde Roos

Er det noen som kjenner denne familien. Christian Hansen f 11/3 1864 Rakkestad. Foreldrene hette Karen oline Christensdatter(Langbråten)og Hans Gjerlougsen(Grøtvedt)de døde henholdsvis 1867 og 1873.Har lett veldig lenge etter Christian men har greid å spore han til Sarpsborg. I 1904 gifter han seg med Inger Johanne Johannesdatter f 12/2 1865 i Degernes.De giftet seg 13/12 1904 i Halden og fikk en datter som ble døpt Jenny Kristine Hansen.Hun er født 27/3 1905 i Sarprborg.Jenny Kristine ble konfirmert 8/5 1921 i Sarpsborg. Har prøvd å se om hun kunne ha giftet seg i Sarpsborg men har ikke funnet noe.Er det noen som vet noe om denne familien? Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Roos

Hei Ann-Mary. Takk for hjelpen.Jeg har søkt på gravsteder og fant en Jenny Kristine men fikk ikke fødselsdatoen til å stemme men det var jo riktig alikevel for det er jo som du sier hun er født 27/11 1905 mens jeg tolket det som at det stod mars.Da har jeg kommet et skrit videre.Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.