Gå til innhold
Arkivverket

[#80959] Vigde i Bergen (Ervik-søstrer)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

ERVIK, Jenny Otelia (Bergen 3.6. eller 4.7.1904) ogLUND, Ludvig (?? 14.11.1895)skal vera vigde i Bergen mellom 1920 og 1940Eg det mogeleg å få greie på:* Dato og stad for denne vigsli?* Kva fødselsdato er oppgjeve for Jenny?* Yrke til båe?* Fullt namn til Ludvig og førenamn til far hans?* Fødestad til Ludvig?~~~~~~ERVIK, Johanne Marie (Bergen kring 1913) ogFJELDSBØ, Hans (?? ??)skal vera vigde i Bergen mellom 1930 og 1950Eg det mogeleg å få greie på:* Dato og stad for denne vigsli?* Kva fødselsdato er oppgjeve for Johanne?* Yrke til båe?* Fullt namn til Hans og førenamn til far hans?* Dato og stad for fødsli til Hans?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

ERVIK, Jenny Otelia (Bergen 3.6. eller 4.7.1904) og LUND, Ludvig (?? 14.11.1895) er gift i Sanvikskirken 4. oktober 1941. Johanne var født 2. april 1904 og var kontordame, Ludvig Nicolai Pedersen Lund var født i Nykirkesoknet 14. nov. 1895, var lagerekspeditør og sønn av havnearbeider Nils Peder Lund.ERVIK, Johanne Marie (Bergen kring 1913) og Peder Arnold FJELDSBØ ble gift i Sandvikskirken 1. april 1942. Hun var født 3. juli 1916 i Bergen, han i Nykirkesoknet 10. mai 1916. Hun var butikkdame, han murerhåndlanger. Han var sønn av murerarbeider Andreas Pedersen Fjeldsbø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.