Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Yvonne T. Eide

[#80995] Skifter Jakob Olson & Siri Rasmusdt. Rong

Recommended Posts

Gjest Yvonne T. Eide

Hva står det i disse skiftene?Siri Rasmusdtr Rong Herdla 688b 11b 1807-1810Jacob Olsen Rong Herdla 204 20 1837-1839

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yvonne T. Eide

Om denne også kan sjekkes, hadde det vært supert!Barbra Johannesdtr Rong Herdla 759 8b 1790-1794

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yvonne T. Eide

Tar imot all info jeg får, men ja; i hovedsak arvingene. Tusen takk, Kristian :o)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Dette skiftet starter på fol. 758a, ikke fol. 759, slik det visst står i registeret: http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24080/261Jeg har ikke tid til å referere skiftet nettopp nå, men kanskje du klarer å finne opplysningene selv? Hvis ikke, kan jeg komme tilbake med det ved anledning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Barbro Johannesdatter etterlot enkemannen Rasmus Hansen, men ingen barn. Arven gikk derfor til hel- og halvsøsken:- Eldste halvbror Peter Olsen Tuft, død, fire barn: Iver Petersen Alveim, Johannes Petersen Rogn, Jacob Petersen i tjeneste på Rogn, og Marta Petersdatter, gift med Ole Larsen Ulvatten.- Halvbroren Johannes Olsen Rogn.- Helsøstera Elsebø Johannsdatter, gift med Knut Olsen Blom.- Helsøstera Anna Johannesdatter Tofteng, død, tre barn: Johannes Arnesen Tostensvik, Mons Arnesen Blom og Peter Arnesen (18).- Eldste halvsøster Kristi Olsdatter, gift med Nils Andersen Hegøen.- Halvsøstera Mari Olsdatter, gift med Nils Knutsen Blom.- Halvsøstera Kristi Olsdatter d.y., gift med Nils Andersen Hegøen d.y.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yvonne T. Eide

Tusen takk for hjelpen! Nå er jeg noen hakk klokere og på rett vei, så takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.