Gå til innhold
Arkivverket

[#81005] Foreldrer til Andreas Olsen f. på Bøle, Sørøya og kona Elida Marie Pauline


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg etterlyser opplysningar om _foreldrene_ til Andreas Olsen f. på Bøle på Sørøya i Loppa prgj. (truleg f. etter 1907 ettersom eg ikkje kan finna han døypt i Loppa i kyrkjebøkene som er utlagt fram tom. 1907) _og_ kona hans Elida Marie Pauline f.1910 på Gimsøy i Dønnesfjord i Loppa. Elida d. 1950I 1929 fekk dette paret dattera Aslaug Elisabeth Olsen som seinare vart gift og busett i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Harald L. Bakke

Ja det er rette mannen. Eg har alt funne både Andreas og kona Elida i FT-1910 og fått kartlagt nokre generasjonar bakover.Det eg manglar no er å få fastslege KVEN far til Elida - Peder Gimsø er. Her er ein tråd om dette: Lenke Gimsø&nr=1&antinnlegg=7&startnr=&antall=&spraak=#ankerTakk for henvendelsen Grethe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.