Gå til innhold
Arkivverket
Gjest arne wiggo ludvigsen

[#81037] Etterlyser navn på dama på høyre side.

Recommended Posts

Er det noen som kan fortelle meg hvem denne dame er som er på høyre side av Wiktor Ludvigsen?På bilde er det Karla Ludvigsen som holder Arne Wiggo. Så er det Wiktor Ludvigsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Årstal, kvar budde dei du veit kven er, det er lurt å skriva :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset. Eg er ny på dette. Så eg feiler nok en del før eg har lært dette:-)) Eg meiner at Wiktor var fra Bø i Vesterålen. Er usikker på hvor dette bilde er tatt.( Ramstad / Tjelldsund? Eg meiner bilde er fra ca 1964.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Sandblost

Da er vel dette Wictor i 1900: LenkeEr dama en slektning kanskje? Kona eller ei søster?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på deg Knut. Eg er ikke sikker på dette. Eg fekk bilde for noen dagere sieden. Personen som ga meg bilde er også usikker på dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja detter er Witor. Takker for linken fra deg. Mvh Arne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Her er dåpen til Viktor:LenkeBegravd i Saltdal (Dis Gravminner):Viktor Konrad Jentoft Ludvigsen f.24.02.1893 d.15.11.1966 begr.21.11.1966 Saltdal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Det ligg ei Anna Ludviksen begravd i Saltdal, ho døydde så seint som 1984, var også f. 1893, kan det ha vore kona hans?Dei ligg ikkje begravd saman.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Det stemmer at dei ikke ligger begravd sammen.Eg var oppe på grava til Anna Rebekka Ludvigsen(første kona) i sommar. Men eg fant ikke Wiktor si grav. Ja det stemmer at Anna Ludvigsen ligger i Saltdalen.( dette er den andre kona til Wiktor) Har nå fått det bekrefta også. Bitene falt på plass nå :-) Takker for god hjelp og tips. Mvh Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.