Gå til innhold
Arkivverket

[#81037] Etterlyser navn på dama på høyre side.


Gjest arne wiggo ludvigsen
 Del

Recommended Posts

Gjest arne wiggo ludvigsen

Er det noen som kan fortelle meg hvem denne dame er som er på høyre side av Wiktor Ludvigsen?På bilde er det Karla Ludvigsen som holder Arne Wiggo. Så er det Wiktor Ludvigsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arne wiggo ludvigsen

Takker for tipset. Eg er ny på dette. Så eg feiler nok en del før eg har lært dette:-)) Eg meiner at Wiktor var fra Bø i Vesterålen. Er usikker på hvor dette bilde er tatt.( Ramstad / Tjelldsund? Eg meiner bilde er fra ca 1964.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arne wiggo ludvigsen

Hei på deg Knut. Eg er ikke sikker på dette. Eg fekk bilde for noen dagere sieden. Personen som ga meg bilde er også usikker på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det ligg ei Anna Ludviksen begravd i Saltdal, ho døydde så seint som 1984, var også f. 1893, kan det ha vore kona hans?Dei ligg ikkje begravd saman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arne wiggo ludvigsen

Hei. Det stemmer at dei ikke ligger begravd sammen.Eg var oppe på grava til Anna Rebekka Ludvigsen(første kona) i sommar. Men eg fant ikke Wiktor si grav. Ja det stemmer at Anna Ludvigsen ligger i Saltdalen.( dette er den andre kona til Wiktor) Har nå fått det bekrefta også. Bitene falt på plass nå :-) Takker for god hjelp og tips. Mvh Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.