Gå til innhold
Arkivverket

[#81064] bauer


Gjest Sidsel Pihl Haugen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sidsel Pihl Haugen

I registreringen av kirkebøker har jeg hatt en nyttig link til BAUER. Det var en oversiktlig måte å bestemme hvilken dato de ulike kirkedagene kom på så langt tilbake i tid som jeg trengte. Nå er dette nettstedet ikke å finne lenger. Er det noen som vet hvor det er blitt av og hvor jeg seventuelt skal søke?Med vennlig hilsen Sidsel Pihl Haugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg vet ikke hvor Bauer sin kalender er flyttet eller om den er lagt ned. Men Jan Oldervoll har laget en kalender som kanskje kan være til hjelp: http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebKalender.exe Skriv året og velg måned for å få oversikt. Kalenderen er ikke ferdig mht utfylling av alle dagene, men de mest kjente er på plass. Det er fullt mulig å bidra selv med historiske begivenheter, spesifisering av dager ol. ved å klikke på den aktuelle dagen i kalenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sidsel Pihl Haugen

Hei - jeg takker for all deltagelse i min nød. Den oppgitte adressen: morchslaegt har jeg forsøkt flere ganger uten hell, men nå er den altså oppe å går igjen. Godt er det. De andre forslagene kan jo også komme til nytte.Med vennlig hilsen Sidsel Pihl Haugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Hvis en skriver ordet kalender i søkefeltet her på Digitalarkivet, kommer det opp flere debatter om kalendere som har vært oppe her. Kan jo skrive opp de debattnumrene som dukker opp hos meg: 10223, 18767, 21798, 27091,19278 og 47994. Jeg kunne ha lagt ut lenke, men det blir vanskelig å få med lenke til alle i samme innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.