Gå til innhold
Arkivverket

[#81070] Kva skjedde med Nils og Elen Apnaset (Kinn, Vevring, Bergen)?


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Nils Andreas Salamonson Apnaset (1840- ) frå Apnaset gift 1871 med Elen Lovise Johannesdtr. (1846- ) frå KvaløysundetElen Lovise vaks i Kvaløysundet på øya Skorpa i Kinn pr.gj.. Ho flytta til Bergen i 1870, og paret vart gift 16/7 1871 i Sund kirke i Klokkarvik på Sotra.Nils, fødd på Apnaset i Vevring (Førde pr.gj.), budde då på Møkster (Austevoll). Desse to dreiv butikk i Bergen frå 1885 til 1890, og budde då i Lille Øvregate i Bergen.Det har ikkje lukkast meg å finne deira vidare lagnad. Levde dei i 1900, utvandre dei til Amerika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk for svar, Johan Arthur! Det er vel svært sannsynleg at du har funne rett Elen!!Eg får sjå litt nærare på kor lenge Elen og Nils dreiv butikken!Dette tyder vel óg på at Nils døydde før 1888. Dersom eg finn han blant døde i Bergen, vil det endå meir bekrefte dine funn.Mange takk igjen! Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det var nå Lars som fant Elen som gift 2 gang, men jeg har sett etter Nils blant døde i Bergen, men uten å finne han. Her er giftermålet i Nykirken i 1888 og hvis du klarer å tyde det som står etter nr. 56, så hjelper det kanskje på å finne løsningen. Permanent sidelenke: Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Ja, du får ha meg unnskyldt Lars! Det var ikkje meininga å oversjå din gode teft for slektsgranskning!Eg har heller ikkje funne Nils blant døde i Bergen, så det er ei lita nøtt å finne ut av.Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Det var ikkje godt å tyde det som stod som anmerkning etter nr. 56. Det kan sjå ut til å handle om 'mann' og 'død' 6. febr. 1888?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Prøver å tyde, selv om det kanskje er feil.'Hans hustru død. Skifte-attest 21.nov. 1888. ??? Mannen død. Attest fra lensmann? Lind 6.octbr. 88'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

(7) Det viktigste er jo at hun ble funnet :) Her er forresten sønnen Samsons vielse Kildeinformasjon: Bergen fylke, Nykirken, Ministerialbok nr. D 3 (1884-1895), Ekteviede 1894, side 79. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7154&idx_id=7154&idx_listetype=vi&idx_kjonn=&uid=ny&idx_side=-77>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Han er oppført som konfirmert i Florø i 1887.Dåpen i 1872 Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 6 (1857-1885), Fødte og døpte 1872, side 177. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Mange takk til alle!!Her ser det ut til at eg må revurdere heile historien til Nils og Elen. Dei budde kanskje ikkje i Bergen i det heile tatt. Men det var kanskje berre Elen som flytta dit med borna rundt 1888.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Hei Torbjørn.Eg veit ikkje om det er til hjelp eller forvirring, men i følge BB Naustdal flytta Nils Andreas til Kritiansand i 1861.Far hans (Salomon Monsen Apneset) døde på Apneset i 1878. Kanskje kan det være skifte etter han, som kan fortelle kor dei då budde. Stemora (Helle Henriksdotter) døde på Apneset i 1882. Kanskje kan Nils Andreas være nemnd i skifte etter ho også.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Du har helt rett Lars (15). Det må være den same Nils som døde på Baasund i Kinn i 1876 (nr. 61). Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 13 (1870-1885), Døde og begravede 1877, side 146. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6897&idx_id=6897&uid=ny&idx_side=-63>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Egil: Eg visste at han flytta til Kr.sand i 1861, men eg tenkte ikkje det var så viktig for det som skjedde seinare.Men her blir heile historien rulla opp! Mange takk til alle!!!Nils flytta til Kr.sand i 1861. Elen til Bergen i 1870, Dei to gifter seg i Sund i 1871, og då er Nils busett på Møkster. Dei flytter til Reksta (Kinn pr.gj.)og sonen Samson Johannes blir fødd der i 1872.Så flyttar dei til Båsundet(under Skorpa i Kinn pr.gj.).I innlegg 3) er nemnd ei Hanna Nilsdtr. fødd 1873 i Hosanger. Det kan vere at familien tok ein avstikker til det prestegjeldet for ei kort stund. Har imidlertid ikkje funne Hanna døpt der.Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Marie Dortea Nilsen dør i Bergen 26/2-1926 og bor da i Ytre Markevei 32, med enkemann Samsons Nilsen og 3 barn, Einar, Margit og Solveig. Kan være Samson Johannes Nilsen som dør i Bergen 8/9-1950, er dødsmelding etter han. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.