Gå til innhold
Arkivverket

[#81079] Tyding fra kirkeboka i Ullern kirke, Søndre-Odalen Hedemark


Gjest Liv Hege Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Sigdestad

Det er ofte litt problem med ukjende familienamn, men prøver lell...Ole Engebretsen Festerud[?], Klara Olsd. ib., Mina Olsd. ib., Olaf Olausen Hundersfos[?], Bernt Olsen Gjersøimyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Evensen

Ole Engebretsen Dysterud, Klara Olsd. ib, Mina Olsd. ib, Olaf Olaussen Fundenfoss, Bernt Olsen Gjersøymyren.Funnifossen er i Nes, de andre er i Sør-Odal.Mvh Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Hege Jensen

Der er også mine tipp-tipp oldeforeldre. Jeg mener også sikkert at de er mine tipp-tipp-tipp oldeforeldre. Slekten møtes igjen og blir gift med hverandre. Men i forskjellige ledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ståle Undbekken

De er også mine tipp tipp oldeforeldre. Ja, det er mange like ledd i den famlien. Kan være vanskelig å skille fra hverandre. Jeg nedstammer fra Peder Olsen Myhre. Vet ikke hvor mye du vet om resten av familien. Jeg har noe oversikt, men mangler ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Hege Jensen

Inga Olsdatter er min oldemor hennes far er Ole Olsen f: 16.6.1862 og mor Eli Fredriksdatter f: 28.12.1859 d: 08.09.1897. Ole Olsen`s foreldre er Ole Olsen og Mari Paulsdatter. Inga f: 03.09.1888 d: feb. 1944. giftet seg med Johannes Kristoffer Lund f: 24.04.1887 d: 24.03.1971. De fikk 15 barn. Et av disse barna heter Randi Marie Lund f: 11.08.1923 d: 03.03.1992 (min mormor). Som giftet seg med Albert Aulibråten f: 06.11.1910 d: 10.03.1987. De fikk 4 barn. Så jeg er et utspring både fra Lund familien og Aulibråten på Årnes. Jeg har holdt på i noen år og har ganske mye stoff og historie, bakover i tid og frem til nå. Vist du har lyst på en del av dette kan du kontakte meg på mail. liv-hege@halden.netMvh. Liv Hege Jensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.