Gå til innhold
Arkivverket

[#81103] Finnes det sleksbok for Gloppen og Eid kommune?


Gjest Lillian Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lillian Nilsen

Hei. Jeg har funnet vielsen til ungkarl Amund Svensen, Lote og Randi Knudsdatter, Syslak under vigde i Lindås i Hordaland.Syslak er en bygd i Lindås. Lote finner jeg i Ullensvang kommune i Hordaland, men Lote er også en bygd i Eid kommune, tidligere Gloppen kommune.Jeg har fått hjelp til tyding av skanna kirkebok fra Ullensvang. Her står følgende: Svend Jacobsøn af Nordfiord blev d 5te Oct. trolovet med Henrike Christophersdtr. som tiente hos Klockern Lorntz Kiøbke, hun som (?) haver tilbragt mig Zedel fra Stift Prousten i Bergen. Vielse skede 27 dec.1725.Jeg lurer på om Svend Jacobsen er fra LOTE i Nordfjord?I Ullensvang var det en til Svend Jacobsen. Han hadde adresse Huus, trolovet med Agatha Haagesd. 1924.Er det noen som kan slå opp i slektsbok (dersom det finnes) og se om det står noe om en Svend Jacobsen Lote?Vennlig hilsen Lillian fra Askøy i Hordaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Etter å ha gått gjennom brukarlistene på Lote i bygdeboka for Gloppen kan eg ikkje finne nokon som høver som far til din Sven Jakobsen.Imidlertid fant eg ein brukar på nabogarden Ytre Lotsberg som heiter Jakob Jørgensen som d. 90 år gamal 1741. Han var gift med Magdeli Sveinsdtr. Ladehaug d. 88 år gl. 1750.Dette brukarparet har i 1701 borna:- Mikkel (27), tente i Sogn- Jakob (24) utanlands- Gabriel (21 ) tente sør for Bergen- Jørgen (17) tente i SunnfjordVidare står det i teksten:'Kyrkjeboka har Jon f. 1689, Anne f. 1681 g. 1713 m. Jens Olson Årskog, brukar nr.2, Jørgen f. 1698 g. 1726 m. enkja Randi Johannesdtr. Lote, brukar nr 3, Skjerdal.'Her ser vi at det 'manglar' ein Svein/Sven som skulle ha vore oppkalla etter morfaren. Kansje eit skifte etter foreldra evt kan bidra til å finne ut om det virkelig var ein Svein/Sven i denne familien sjølv om han ikkje er nemnd i bygdeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Her må eg kome inn med litt supplerande opplysningar:Magdeli Sveindtr er 2.kona til Jakob Jørgenson. Dei vart gifte i 1689, så alle dei 4 sønene Harald listar opp har den ukjende fyrstekona til mor. Ein eventuell Svein i det andre kullet (Anne skal vere f.1691, ikkje 1681) må vere fødd etter 1701 sidan han ikkje er i manntalet; på den tida er kyrkjebøkene rimeleg gode, og der er ikkje teikn til nokon Svein.Er Amund Sveinson som du nemner son til denne Svein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.