Gå til innhold
Arkivverket

[#81119] Prestø (i Nordland), kvar er/var det?


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Grethe Flood

FRA DATABASEN TIL FYLKESARKIVET – INN- OG UTFLYTTEDE:Flyttedato 0.0.1877Førenamn Paul AndreasEtternamn Johns.Bustad Batalden stoYrkeGift uFødestadFlytt frå KinnFlytt til P??tøMerknader Att. 24.4.1877. ------------------------------------------------------------ Flyttedato 0.0.1877Førenamn Randie BoletteEtternamn Andersd.Bustad Batalden stoYrke Gift uFødestadFlytt frå KinnFlytt til P??tøMerknader Att. 24.4.1877.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Mange takk for svar, alle!!Forstår eg det rett så snakker vi vel om den same Prestøya i alle innlegga her, og då er vel saken løst.Ein kan lure på kva Paul og niesa hadde der å gjere. Kanskje var det eit livleg fiskevér der på den tida, med dampskipsanløp?Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei Arne!Eg har vore inne på den tanken eg óg, men eg meiner likevel at det er mest truleg at Paul flytta nordover.Syster til Paul flytta til Herøy pr.gj. nokre år før 1877, og Paul var busett i Torsken på Senja i 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Hei Torbjørn.Eg veit ikkje om du har kontroll på Amalie, men det må vel være ho som står oppført i Selje i 1900. LenkeEg har sjekka dåpen til barna i Ålesund, og ho står der oppført som Amalie Bolette, så då burde det stemme. Eg har ikkje funne giftemålet, men det skulle i alle fall bety at Amalie kom sørover igjen.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Nei, Torbjørn (6). Prestøya i Rødøy og Prestøya i Herøy er forskjellige stader (og ein tredje stad er Prestøya i Bodø, dessutan har vi Prestøyan i Brønnøy).No er det vel oftast matrikkelgardsnamn som blir brukt som adresse i kyrkjebøker - og ut frå det vil eg halde ein knapp på Prestøya i Herøy. Men vi finn mange unntak frå ein slik regel, så det er mange mulege øyar å velje i her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Egil: Ja, Amalie vart gift med fyrvokter (og eks-los) Hans Giske og busette seg ved Ulvesundet ved Måløy.Knut: Takk for at du gjorde meg oppmerksam på dette! Mine geografi-kunnskaper om Helgelands-kysten er ikkje dei aller beste.Du har nok rett i det at det er matrikkelgardsnamn som mest blir brukt som adresse, iallefall vil eg tru det er tilfelle når det er snakk om å flytte så langt vekk, og ikkje eit meir lokalt namn. Når det gjeld flytting langt vekk var det vel mest vanleg å berre skrive prestegjeldet eller byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Skarpås

Prestø i Nærøy, Nord-Trøndelag er løsningen. Fyrvokter bosatt der ved FT1900: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=f01751&gardpostnr=219&merk=219#ovre>LenkePaul og Amalie registrert innflyttet i 1876-1877:Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Nærøy, Ministerialbok nr. 784A06 (1876-1879), Inn- og utflyttede 1877, side 103. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Mange takk, Arne!! Det var visst fleire Prestø i Norge enn eg var klar over!Ser óg at på same sida i krk.boka står det at systera til Paul; Maren Jonsdtr. (nr.16), flytta dit i området!! Står det Varø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.