Gå til innhold
Arkivverket

[#81131] Ancestry. Tjellebotten. Peder Olai Eriksen g m Martha


Gjest Leiv Skjerve
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann-Mary Engum

Søsken av Peder Olaus: Ulrica Maria,døpt 4 nov 1838: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=100244492391&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9Nlan&juris2=Nlan&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Nordland&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeElen Malene,døpt 4 mai 1845: LenkeUlric Andreas,døpt 1 aug 1847: LenkeErik Pedersen Lilandskar,36 år, og Ingeborg Maria Olsdatter Tjelboten ,22 år,giftet seg 1 nov 1836 i Evenes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Skjerve

Ann-Mary.Dette var overveldende positivt.Joanne Elnora (Isaksen) Manning stiller spørsmålet på engelskog mit eventuelle svar på delvis avglemt skoleengelsk vill nokk bl temmelg kludret.Kunde du tenke deg å svare direkte?Leiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Hei Leiv! Er ikke så god engelsken mi heller,men jeg skal prøve. Har gjort klar en mail jeg kan sende til henne,hvis du gir meg e-postadressen .Mvh Ann-Mary:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Skjerve

HeiAnn-MaryHjertelig takk.Jeg har av en eller annen grund blitt plukketut som er mulig forbindelse.Her kommer hennes henvendelse; PLEASE NOTE: This is a notification of a message you received online from another member on Ancestry.com. To reply use the button in the message below. Do not reply to this email message.New message sent to you on Ancestry.com From: sailon298,To: Leiv_Skjerve, 1 of 1 messages, view conversationSubject: Peder Olai Eriksen married to Martha B in TjellebotnHello, Can you tell me if your family is related to Peder Olai Eriksen? He was my great grandfather and was a fisherman living on farm Tjellebotn where he met my great grandmother Marthe. He was my Father's mother's father and she married an Isaksen. I have been trying to find Peder O. Eriksen's parents name. Are these the correct parents? Thank you, Joanne Elnora (Isaksen) ManningMvhLeiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Hei igjen!Kan ikke så mye med Ancestry.com. Kan jeg kanskje sende over mailen til deg,så du kan legge inn svar til henne på Ancestry? Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Skjerve

Mail vedr. Peder og Martha fra Tjellebotn er nå sendt.Det var nokk riktig at svaret ble sendt fra meg da det forlangtes både brukernavn op passord på et omfattende skjema.Enda en gang.Hjertelig takk til deg Ann-Mary fra Leiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Skjerve

Subject: Eleanora Birgette Pedersen Isaksen) Grandmotherthank you so very much for the information. I appreciate it. My Grandmother, daughter of Peder and Martha had a sister, I believe her name was Femia, but she did not survive. Do you know of any list giving the names of the 8 children? My Father , Paul Isaksen was also born in Norway. Joanne E. (Isaksen) Manning Leiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.